Sinopsis Drama Playboy Itu Suami Aku – Episod 3

Sebelum ini:

Encik Rahim naik berang kerana Fisya tak balik semalaman selepas birthday party Fisya semalam. Di bilik tidur, Afina terbayang tragedi menampar muka King Adrian.
  
Playboy Itu Suami Aku episode 3, Gambar Playboy Itu Suami Aku, pelakon Playboy Itu Suami Aku, drama Playboy Itu Suami Aku


Malahan Afina seakan tidak percaya selepas menampar King Adrian. Tangannya begitu ringan melemparkan sebuah tamparan kilat di pipi jejaka kacak milik King Adrian. Fisya marah kerana Afina menampar buah hatinya. Juga membalas sebuah tamparan ringan di pipi kakak kembarnya, Afina.
  
Playboy Itu Suami Aku episode 3, Gambar Playboy Itu Suami Aku, pelakon Playboy Itu Suami Aku, drama Playboy Itu Suami Aku


Setibanya Fisya di rumah, papa dan mama sedang menunggu di depan pintu. Papa bertanyakan ke mana Fisya telah pergi malam semalam. Seperti biasa, Fisya membohongi papanya dan mengatakan dia keluar dengan Baby.

Apabila ternampak sahaja kehadiran Afina, Fisya memaki-hamun kakak kembarnya itu. Encik Rahim hilang sabar lalu menampar Fisya. Encik Rahim sudah muak melihat kebiadapan Fisya terhadap Afina.
  
Playboy Itu Suami Aku episode 3, Gambar Playboy Itu Suami Aku, pelakon Playboy Itu Suami Aku, drama Playboy Itu Suami Aku


Di café, King Adrian bercerita kisah dirinya ditampar oleh Afina. Dia bercerita dengan penuh bangga! “Tampar yang berbaloi”. Kerana berjaya menghabiskan masa semalaman bersama Fisha, adik kepada perempuan yang telah menamparnya. Baginya, perempuan begitu mudah jatuh hati pada ketampanan yang dimiliki olehnya.

Afina menasihati Fisya untuk tidak keluar malam. Afina mengkhuatiri papanya bakal marah lagi. Fisya bengang apabila dinasihati oleh Afina dan menganggap Afina busy body dengan urusan dirinya. Fisya bergaduh dengan Afina di tangga lalu menyebabkan kaki Afina terseliuh. Mamanya yang berada di bilik ketika itu bergegas keluar selepas mendengar kekecohan yang dilakukan oleh Fisya.

Fisya kemudiannya pergi berjumpa King Adrian di pejabat. Hal ini menyebabkan King Adrian kurang senang dengan kehadiran mana-mana wanita yang dipikatnya menjejakkan kaki ke pejabat. King Adrian mengeluarkan kata-kata manis agar Fisya segera berlalu dari situ.

Playboy Itu Suami Aku episode 3, Gambar Playboy Itu Suami Aku, pelakon Playboy Itu Suami Aku, drama Playboy Itu Suami Aku

Semasa King Adrian keluar malam dengan kawannya. Mereka terserempak Fisya bersama lelaki lain. Fisya cemas kerana kantoi dengan sikap berfoya-foyanya bersama lelaki lain. King Adrian melihatnya dengan sinis lalu beredar dari situ.

Syaf menelefon Afina, meminta bantuan Afina untuk menemaninya ke rumah Puan Sri atas urusan kerja. Tugasnya adalah untuk menggubah bunga. Afina cemas kerana biasanya tugas menggubah bunga dilakukan oleh Kak Ani. Tambahan lagi Puan Sri sangat cerewet dengan hasil kerja seseorang.

Mama datang ke bilik Fisya dan bertanyakan ke mana Fisya menghilang malam semalam. Fisya berang dan membentak apabila diajukan soalan. Fisya menjawab dengan nada kasar!

Playboy Itu Suami Aku episode 3, Gambar Playboy Itu Suami Aku, pelakon Playboy Itu Suami Aku, drama Playboy Itu Suami Aku

Setibanya di rumah Puan Sri, Afina tergamam melihat betapa besar dan mewahnya rumah Puan Sri. Pada masa yang sama, sebuah kereta mewah melintasinya. Dia seakan-akan mengenali kereta mewah itu.

Playboy Itu Suami Aku episode 3, Gambar Playboy Itu Suami Aku, pelakon Playboy Itu Suami Aku, drama Playboy Itu Suami Aku

Semasa mengangkat kotak bunga ke dalam rumah Puan Sri, Afina terkejut melihat kelibat seorang jejaka dari belakang. Jejaka itu sedang berbual menerusi telefon. Rasanya, seolah-olah dia mengenalinya.. Tiba-tiba… “Hah!”. Kotak bunga terjatuh! Jejaka tersebut memusingkan badannya lalu…–BERSAMBUNG-

Playboy Itu Suami Aku episode 3, Gambar Playboy Itu Suami Aku, pelakon Playboy Itu Suami Aku, drama Playboy Itu Suami Aku

Sinopsis Drama Playboy Itu Suami Aku – Episod 3 adalah sinopsis rekaan Yumida sendiri berdasarkan drama yang ditonton di tv3. Ingin mengetahui kisah selanjutnya..jom!
  
Playboy Itu Suami Aku episode 3, Gambar Playboy Itu Suami Aku, pelakon Playboy Itu Suami Aku, drama Playboy Itu Suami Aku


Saksikan Playboy Itu Suami AkuEpisod 4 pada 14 Nov 2013
Episod 5 pada 18 Nov 2013 kelak
Jam: 7 petang hingga 8 malam
TV3

Artikel menarik:

17 comments

Akak dh tgok first day...tp mcm x best la lakonan dari citer dlm novel...maybe sebab pelakon baru kot....

mcm xbest la yumida cite ni..lg satu watak playboy biase nyee laki yg hensem gile2..tp yg ni..hurmm..n byk sgt watak monolog..xbest..

saya pun sama...dah tengok tapi macam kureng la... lakonan hero n heroin macam lemau dan tak nampak neutral.........

tak bersengat sangat cerita ni.. mgkn sebab pelakonnyer kot

x pernah tengok lagi...huhuhu...malas nak ikuti
ujung tahun nie sibuk close akaun...

nonton 1st episode dah rasa malas nak follow hehehe...lakonan kurang mantap

ramai jugak yang komen kurang mantap cerita ini..mungkin sebab org masih terbawa-bawa dengan aura Mr Arrogant

Regards,
-Strider-

petang semalam tak dapat nak tengok

Nak cerita Mr.Arrogant, xmo cerita ni.kikiki

Assalammualaikum...yumida,

semalam mselim3 tgk cerita nie.. wahh tgk mcam kena kahwin dengan playboy tu...sambungan hari nie..

mselim3

ok jugalah , Tapi KA x follow ciyter ni... neway done nuffnang dah yer

Salam singgah petang sambil membaca & follow yer

ini episod tampar menampar ya? ehehehe

singgah klik darlie kt sini :) hehe

mula2 jgn la kata x best..kita lyn je dulu.. mana la tau lama2 best.. deqla tgu org kata best, baru lyn..haahaha

wah,rajjinnya kak yumida! siap ada gambar lagi,hehe :)

rajin yumida wat review nie..
xyah tgk pn xper,,
hehe..
stkat ni mmg shark x sempat nk terjah drama tv3 ni,


EmoticonEmoticon