Johan As’ari Bakal Kahwini Lana Nordin

Setelah tiga hari berkenalan, Johan As’ari, 27 tahun, telah melamar Lana Nordin, 34 tahun. Berita ini tersiar di dada akhbar HIP Berita Harian (BH). Berita yang penuh kejutan. Siapa sangka…digosipkan bersama orang lain yang mana juga seorang selebriti terkenal (Shila Amzah), tup-tup memilih Lana Nordin sebagi bakal suri hatinya.

Shila Amzah

Johan As’ari Bakal Kahwini Lana Nordin
Lana Nordin

Pastinya semua yang mendengarnya seakan tak percaya. Adakah ini hanya khabar angin? Adakah hanya gossip liar semata-mata?
  
Jodoh, pertemuan, ajal, maut adalah ketentuan-Nya. Kita tidak tahu bila ia datang. Perasaan saya cukup kuat bagai ada suis yang mendorong saya merapatinya. Kami berborak panjang pada majlis itu.

Selepas bertukar nombor, kami keluar makan tiga hari berturut-turut sebelum saya tekad membuka mulut mahu menyuntingnya.

Lana sangat menyenangkan. Dia nampak lincah, tetapi dia mempunyai kelembutan tersendiri. Memang dia sendiri tekejut dan bertanya semula. Mungkin tiga hari terlampau awal untuk menyelami hati seseorang. Saya yakin cinta kami akan terus bersemi selepas kahwin.- Johan As’ari-

Johan As’ari Bakal Kahwini Lana Nordin
Johan As’ari

Sumber: AbangNara

Oooo…rupanya berita ini memang benar bahawasanya Johan As’ari telah melamar Lana Nordin. Still terkejut ni…tapi ia sememangnya berita menggembirakan. Means...ada bunga-bunga cinta la kan.

15 comments

Sya pun sibuk2 baca..mklumla pmint setia johan.hehe

pgy tdi bce BH pn tkjut jgk..well,johan lebih sesuai dgn Shila amzah.hihi

terdapat sesuatu yang pelik la di sini..huhu..btw perancangan Allah it adalah yang terbaik..

Assalamualaikum dan Salam pagi Jumaat Yumida...Diana pn terkejut bila terbaca Johan melamar Lana Nordin...ingatkan satu gosip...ternyata tdk...Apa2 pn moga jodoh mereka berkekalan hingga hujung nyawa..

macma tak percaya tp itulaa jodoh darinya

Terkejut kan tp itulah rahsia Allah.
Semoga johan mampu membimbing lan.Amiin

alahaiii entri psl ni lagi.. haha.. mls la deqla nk komen dahh...huhu

kalau nak jadi seorang yg sosial.. kalau masuk dalam alam rumah tangga, mesti tak tinggal sosial.. Semoga allah kurniakan hidayah kepada dia..:)

Jom baca :-
http://pemudattbc.blogspot.com/2013/11/lantunan-mahabbah-rasulillah-2013.html

Semoga niat yg baik dipermudahkan segalanya.. aamiin.. :)

semoga dipermudahkan kalau itu yang terbaik :)

pamela anderson malaysia tu..


EmoticonEmoticon