Page: Playboy Itu Suami Aku

Novel Playboy Itu Suami Aku sudah pun berada di pasaran. Juga drama Playboy Itu Suami Aku bakal ditayangkan di slot Akasia, TV3 bermula minggu hadapan. Wah…apa tunggu lagi! Yang nak tahu keseluruhan kisah Playboy Itu Suami Aku ni, kena beli dahulu novelnya. Or baca sinopsis novel ni. Jalan ceritanya…sememangnya menarik!

Psssst! Page Playboy Itu Suami Aku pun ade tau! Nak tahu tak? Jom terjah!


Cover page Playboy Itu Suami Aku

See…banyaknye peminat. Aku pun dah like sama.

Photo: NANTIKAN KONFLIK #PlayboyItuSuamiAku akan bermula pada 11/11/13. Tayang setiap Isnin-Khamis 7mlm Lakonan @fattahamin @NurRisteena @Chacha_maembong @PutriNajuwa


Jom ikuti buah pandangan mereka mengenai drama Playboy Itu Suami Aku yang bakal ditayangkan ni.



23 comments

Wah...awesome la...hehe..walaupun saya tak minat nak baca novel..haha

akak mmg peminat setia novelis ni since novel first dye..ktorg kat group dye slalu gk ckp moga2 novel dye diadaptasi n syukur alhmdlh karya terbaru dye yg diadaptasi dulu..karya dye yg len pn dlm proses..hee..mmg xsabar nk tgok PISA isnin ni

kena like and beli novel ni..tak sabar plak nak tengok drama ni..hehehe...

tak lama drama ni pulak femes..:)

Cite towk sempat kamek nangga mewk rasa.

Sebelum ni dah baca novel ni. Jalan cerita memang best. Hopefully drama dia jugak best! Hehe:)

hai yang..kita nak tengok..lalaui ada novel rasa nak beli juga...

sori tak jejak baru balik umh mlm tadi penat. nnti kita tinggal jejak kt post lama dan kolik2 cik nuf..

skrg keadaan kurnag sihatlah yumida skit kepala.jaga dir ya yang.salam sabtu dari admin suri.

wah, belum start dah mcm tu punya sambutan. agak2 boleh tandingin LYMA tak? :P

dengar cerita org jak lah tok klak.. mcm mr arrogant ya, gerek kmk minat lalu jak.. mala jak bercerita pasal cerita ya ngan kmk. haha.

Walaupun saya belum pernah baca Novelnya, tapi saya dah boleh agak dengan jalan ceritanya. Mungkin cerita tentang pasangan suami isteri yang tidak rela berkahwin, tetapi lama kelamaan mereka mula belajar saling sayang-menyayangi. Betul tak? Hehehe

jalan certianya boleh di agak ..:(

mcm byk pelakon baru kan citer ni...byk yng x kenal...

Wah.. dah ada page.. sat lagi mmg konfirm femeslah cerita ni.. :)

harap lagi menyengat .. jangan kureng dari LYMA sudah la^^

konpem beli nti..

tp pelakon tu nape mcm Ai x kenal je..pelakon baru ke?ke Ai yg ketinggalan.hahaa

Satu lg citer yg akak tak akan dpt tgk..huhuhu
Nk tgk kt tonton idok ler.. malas..:)
Semuanya disbbkn akak tak nak berebut tv ngn mama akak.. so akak layan jer citer yg mama akak layan...hehehe

Yumida.. dah beli ke novel tu? best tak? kalau best sy nak beli jugak.. hope sama best ngan LYMA...

Dah baca novel PISA. Memang best jalan ceritanya. :)

Salam Yumida...lagu tema dia pn best tau...Rindukanlah by Encik Mimpi...

Rindukanlah by Encik Mimpi...

ramai orang cakap novel PISA ni best..harap cerita dia pun best lah,hihi :)

citer ni memang best pon.. x sabr nk tengok next episode..


EmoticonEmoticon