Playboy Itu Suami Aku – Episod 2

Syaf dan Kak Faz adalah pekerja di Cinta Florist. Mereka berdua sangat baik dengan Afina. Syaf sebaya dengan Afina dan mereka mula rapat sejak tinggal bersama di asrama.

Saksikan drama siri terbaru slot Akasia, Playboy Itu Suami Aku di TV3
Hari: Isnin hingga Khamis
Jam: 7.00 petang sehingga 8.00 malam
Tarikh tayangan: 12 November 2013

 Playboy Itu Suami Aku - episod 2

Pelakon drama Playboy Itu Suami Aku:
Fattah Amin, Risteena Munim, Chacha Maembong, Wan Sharmila, Puteri Najuwa, Khairil Anwar, Noralbaniah dan ramai lagi!


Artikel menarik:

Pssssst! Dah tengok dah? Cer komen ok tak penghayatan watak diorang? Aku tengok kan..si King Adrian tu iras Gong Chan drama korean 'My Girl'. Tak caya? Meh aku tunjukkan kat bawah ni:

Gong Chan 'My Girl'

Gong Chan 'My Girl'
Lee Dong Wook

King Adrian 'Playboy Itu Suami Aku' Fattah Amin

King Adrian 'Playboy Itu Suami Aku'
Fattah Amin

Sama tak? Adalah sikit hampir sama kan...

10 comments

Pagi ini baru tahu rupa-rupanya TV3 sedang menayangkan drama ni.. haha.. baru tonton tadi.. episod 1 tak tengok terus ke episod 2..

entah lah.. mcm sik sama jak kmk nangga.. huhu

muka budak baik, macam pelik bila bawa watak playboy. hihi

macam tak iras je sis..hehehe..

Sik berapa best pelakon dalam drama tok mbak watak cdak.. Sik kedak dalam novel.. :)

Lee dong wook tue encem lagi la..hehehe

huhuhu..episod 1 pon belum tgk lagi..

erkk sama ker? deqla tgk mcm tak jer..hihihi..


EmoticonEmoticon