Alhamdulillah..dah sampai umah

6.30 p.m alhamdulillah..dah sampai umah. 

on the way balik tu....meriahnya....pesta jualan durian. ada dijual merata-rata! asal lalu je kena sembur perfume durian. hihi...


tadi pun ade gak beli. kiraan dalam berbelas buah durian dibeli. ada yang bulat, bujur, besar. macam-macam bentuk dan saiz ada. letak kat bonet, ok la...bau dia tak masuk dalam keta. tengah kekenyangan ni...alhamdulillah...bila kenyang mata pun mengantuk!

17 comments

Alhamduillah.. macam sedap jer durian tu. hehe


http://pemudattbc.blogspot.com/2013/11/syria-dua-pasukan-bersatu.html

Doakan muhajidin di sana.. takbir!

#freesyria,#freemesir,#RABIA,#freepalestin,#saynotosyiah

Assalamualaikum dan mat malam Yumida...selamat sampai yer...kirim salam dgn durian2 tu...hehe...

Nyaman jak rupa durian ya ;D hee

letak dalam bonet pun kadang2 bau dia masuk gak kan....

Kak ina pening kalau ada durian dalam kereta..selalunya husben beli time kak ina takde..he he.. selamat sampai ke rumah ye Yumida..klik2 iklan CHurp2 :)

saya juga suka makan durian..hihi..selamat malam yumida..

ai kalo dengan durian ni, bau die je dah sakit tekak, maka, diriku akan mengelak dari durian... eheheh

Hoho..klu sya bau durian dlm keta trus pening ni..huhu

Durian oh durian... mmg sy x kan tolak..
menabung churp2 sini.. :)

banyaknya beli durian :)
ika pun suka durian jugak~

semalam pun saya makan durian..musang king...sepupu husband belanja..x puas makan..sedap sangat

akak suka durian..tapi bab masuk durian dalam kereta tu alah skit...cepat kena migrain dengan bau dia


EmoticonEmoticon