Playboy Itu Suami Aku – Episod 1

Ketika Afina sedang menunggu bas, sebuah kereta mewah telah melintas di hadapannya dengan laju dan melanggar lopak air di tepi jalan jalan. Akibatnya air itu terpercik kepada Afina.

Saksikan drama siri terbaru slot Akasia, Playboy Itu Suami Aku mulai 11 November 2013, setiap hari Isnin hingga Khamis jam 7.00 petang di TV3. Penonton yang terlepas menyaksikan drama ini boleh menontonnya melalui laman sesawang Tonton di www.tonton.com.my dan juga layari www.tv3.com.my, Facebook, Instagram & Twitter TV3Malaysia untuk mendapatkan berita terkini.

Playboy Itu Suami Aku - episod 1

Pelakon drama Playboy Itu Suami Aku:
Fattah Amin, Risteena Munim, Chacha Maembong, Wan Sharmila dan lain-lain.

Artikel menarik:
Playboy Itu Suami Aku (Promo Akasia) 

Psssst! Dah tengok semalam? Best tak?

13 comments

tak ingat la jalan cerita tu...nasib baik umi ada,,,hehehe

Salam kenal . jom join GA ni . hadiah gempak tau awak : Simple Holiday Giveaway By SN

kalau nak sampai pukul 7 tu memang tak sempat laa..tapi kalau nak tengok kat tonton tu rasanya boleh lagi..hehehe

Regards.
-Strider-

xdpt la nk tgk pun sbb kol 7.. huhu~...

tajuk macam best tapi tak tengok pun semalam... berebut tv dengan anak...

sy ada tengok crita ni semalam..
Sy isi tabung nuff. sis ya: Darlie

Sedih la...smlm xdpt nk tonton drama ni...sb bekalan elektrik putus gara2 hujan dan petir...

hihi....spt biasa, seminggu episod awal mmg mls nak layan sbb dah tau jalan cerita. yg last2 tu yg best bila ada penambahan & pengolahan pengarah.

yumida mmg ikut eh citer ni.. peminat hero citer ni ker? hihihi...


EmoticonEmoticon