Playboy Itu Suami Aku – Episod 7

Fisya dengan bangganya memberitahu Afina dia tidak hairan dengan perkahwinan Afina dan Adrian kerana dia terlebih dahulu sudah lama bersama Adrian.

Full info di sini: Klik Playboy Itu Suami Aku 

Playboy Itu Suami Aku – Episod 7

Saksikan drama siri terbaru slot Akasia, Playboy Itu Suami Aku di TV3
Hari: Isnin hingga Khamis
Jam: 7.00 petang sehingga 8.00 malam
Tarikh tayangan: 20 November 2013

Pelakon drama Playboy Itu Suami Aku:
Fattah Amin, Risteena Munim, Chacha Maembong, Wan Sharmila, Puteri Najuwa, Khairil Anwar, Noralbaniah dan ramai lagi!


Artikel menarik:

13 comments

x follow pun cite ni.. best ker?

waaa..
best betul drama2 skang nie..
yumida kompom x pnah miss nie.

Geram dengan si Fisya adik Fina tu.. Gedix.. Eh, emo plak tetiba.. Ihiks! ^^,
http://miezashaklee.blogspot.com

cerita ni akak memang tak ikut sangat yumida...

saya tengok episod 7...fina dgn king akan dikahwinkan kan? hehe :)

yumida.. nama pelakon akak tak kenal.. siannye kat kak fiza..

Haii yumidaaa.. he2.. teman singgah sini klik2 ikea dgn exabytes.. hu2. Betui ke ejaannya ni? Hantam sajalah.. kui3

bilalah nur nak tgk cerite ni kan...

yang pasti drama ni ada pengikutnya yang tersendiri, kan?

layan... :)

deqla sama la mcm nur.. bila lah nak tgk..hahahahaha... ;p


EmoticonEmoticon