Gambar Konsert Akhir Akademi Fantasia 2013

Tahniah diucapkan buat Faizul AF 2013 atas kejayaan meraih gelaran sebagai juara Akademi Fantasia 2013. Juga tahniah diucapkan buat pemenang lain. Sokongan peminat, bakat, juga undian yang berterusan menabalkan bintang AF 2013 layak ke peringkat Konsert Akhir Akademi Fantasia 2013, 17 November 2013. Masing-masingnya beraksi dengan cemerlang dan terbaik. Jom tengok gambar sekitar persembahan bintang AF 2013 di Konsert Akhir Akademi Fantasia 2013.

Jom layan!

Gambar Konsert Akhir Akademi Fantasia 2013
 Juara Akademi Fantasia 2013
Sepasang sayap
Hanyut (Faizal Tahir)

Gambar Konsert Akhir Akademi Fantasia 2013

Naib juara Akademi Fantasia 2013
Hentian Terakhir
Penglipur Lara (Hazama)

Gambar Konsert Akhir Akademi Fantasia 2013

Tempat ke-3 Akademi Fantasia 2013
Sesaat Untukku
Terlalu Istimewa (Adibah Noor)

Gambar Konsert Akhir Akademi Fantasia 2013

Tempat ke-4 Akademi Fantasia 2013
Percayalah
Jagalah Diri (Jaclyn Victor)

Gambar Konsert Akhir Akademi Fantasia 2013
Tempat ke-5 Akademi Fantasia 2013
Katakan Saja
Seandainya Masih Ada Cinta (Dayang Nur Faezah)

Gambar Konsert Akhir Akademi Fantasia 2013

Tempat ke-6 Akademi Fantasia 2013
Mimpi
Lebih Indah (Siti Nurhaliza)

Gambar Konsert Akhir Akademi Fantasia 2013
Dato’ Siti Nurhaliza turut membuat persembahan.

Kredit foto to Rotikaya

Berakhirnya Konsert Akhir Akademi Fantasia 2013, penutup tirai AF 2013 pada musim ini. Babai AF 2013. Seterusnya, program realiti ini akan diganti dengan gelanggang Maharaja Lawak Mega 2013. Peraduan membuat lawak yang membabitkan 3 buah negara bergabung! Meletop! Pasti menggeletek hati anda!

Saksikan Maharaja Lawak Mega 2013 setiap minggu
Hari: Sabtu
Jam: 10 malam

Saluran: Astro Warna (132) & Astro Mustika HD (135)

17 comments

tahniah faizul..done sony xperia

xtgk pon..apa2 pon tahniah faizul..:)

singgah menabung..:)

yeay faizul menang. congrats! ^_^

tak dapat tengok sebab takde astro di rumah.. apa-apa pun , tahniah kepada pemenang.. menabung inti&churp2.. :D

Tahniah pd pemenang,kmk lamak dah sik gikut perkembangan AF tuk....

tahniah faizul dan peserta lain....

tak sangka faizul menang,tapi faizul memng best
anyway Jemput Join Mini GA akak...
http://www.kisahsidairy.com/2013/11/mini-ga-like-saya-dalam-contest-3b_18.html

tak sangka faizul menang,tapi faizul memng best
anyway Jemput Join Mini GA akak...
http://www.kisahsidairy.com/2013/11/mini-ga-like-saya-dalam-contest-3b_18.html

tak sangka faizul menang,tapi faizul memng best
anyway Jemput Join Mini GA akak...
http://www.kisahsidairy.com/2013/11/mini-ga-like-saya-dalam-contest-3b_18.html

tahniah org sabah..hihi.. x penah dgr dia nyanyi..tp nanti nk dgr la..

tak tengok sangat AF kali ini.......

kain dato' ct mcm x kne plak malam tu.
hehe..
tp suara tetap nombor 1..
terbaek..
konsert mlm td adalah konsert terbaik sepanjang AF2013 nie.

acik pergi jugak AF FINAL ..tak sempat nak upload pic

baju nabila mcm ikan duyung..hehehe

setiap masa mesti ada entri pasal AF dari kak yumida :)

dlm byk2 persembahan mlm ya, kmk paling suka Faizul mbak lagu FT. meremang jak.. melting terus. haha!


EmoticonEmoticon