Pelakon drama Playboy Itu Suami Aku


Pelakon utama Playboy Itu Suami Aku:
Fattah Amin – King Adrian
Risteena Munim - Afina
Chacha Maembong - Fisya
Wan Sharmila - Syaf
Puteri Najuwa - Dahlia
Khairil Anwar – Encik Rahim
Noralbaniah – Puan Azizah

Pelakon drama Playboy Itu Suami Aku, king adrian
Fattah Amin – King Adrian

Pelakon drama Playboy Itu Suami Aku, afina
Risteena Munim - Afina

Pelakon drama Playboy Itu Suami Aku, fisya
Chacha Maembong - Fisya

Pelakon drama Playboy Itu Suami Aku, syaf
Wan Sharmila - Syaf

Dibantu oleh:
Maya – Kak Hajar
Pitt Bashal – Fahmi
Ben Amir – Sam
Jay Iswazir – Nazri
Ayu Ruhaizah – Rita
Ayang Abbas – Dila

Penampilan istimewa:
Hilal Azman – Tan Sri Azahari

Pelakon pembantu:
Abby Noor – Nani
W.Mawar Rasyid – Lieya
Wanny Mustahfah – Jessica
John Dhani – BF Fisha
Leyla Krisya – Baby
Angah Rohaimi – Pembantu rumah
Norhafiqah Aziezah – Wanita 1
Tai Mun Kit – Wanita 2
Nor Emina Edora – Maya
Mohd Feeqhny bin Mohd Najib - Ekey

Saksikan drama siri terbaru slot Akasia, Playboy Itu Suami Aku di TV3
Hari: Isnin hingga Khamis
Jam: 7.00 petang sehingga 8.00 malam


Artikel menarik:

18 comments

X tgk pn citer ni..tp first time tgk fattah tu dlm citer cinta jannah kwn baik airil..btul x?

hmm...heheh..

wahh detail pelakonnya :) terbaiklah

Hero ngn herion dia pelakon baru yer.. =D

Hero dan heroin pelakon baru kan??

rasanya drama ni mesti panasa untuk kali ni

tak sempat lagi menonton drama ini.. singgah klik ikea&churp2 yumida.. :D

watak utama menampilkan pelakon baru.. sempoiiii~

kalau diberi pilihan drama siri dengan cerekarama...baik tgk cerekarama. tema cerita lebih meluas. drama siri asik2 cinta2...boring le...

pernah skali tgk hero ni berlakon..tp mcm kaku jer.. hihi..dlm citer cinta jannah...kan? yg heroin pulak dlm aku karlos.. jadi awek karlos tu..kan? heee

artis baru ke ni? macam tak familiar pula rasanya~

cantik nama.. king adrian!! hehe


EmoticonEmoticon