Gambar Playboy Itu Suami Aku

Jom cuci mata menyaksikan gambar-gambar berkaitan drama terbaru Tv3 ni, Playboy Itu Suami Aku.

Gambar Playboy Itu Suami Aku
Saksikan Playboy Itu Suami Aku
Hari: Isnin sehingga Khamis
Jam: 7 petang hingga 8 malam
TV3

Gambar Playboy Itu Suami Aku
Drama ni diadaptasi dari novel ni..sweet! Cantik cover novel ni.. Playboy Itu Suami Aku 

Gambar Playboy Itu Suami Aku
Fattah Amin sebagai King Adrian

Gambar Playboy Itu Suami Aku
Risteena Munim sebagai Afina

Gambar Playboy Itu Suami Aku
Chacha Maembong sebagai Fisya

 Puteri Najuwa sebagai Dahlia

Skrin Playboy Itu Suami Aku di tv3

 Fisya menaruh harapan pada King Adrian

Cer teka siapakah encik misai ni?

Ini pulaaaa cepat teka! Siapakah dia???? Tettttt masa dah tamat!

Gambar Playboy Itu Suami Aku
Ending drama ni, gegirl nerd bertukar menjadi gegirl gojes menawan!
  
Artikel menarik:

7 comments

semua pelakon baru ek..
knal chacha maembong jer..
hehe..
OST dia kompom meletup jugak lpas nie.

Confirm meletup ganti mr gorgeous nnti.. :)

update yg ckp lgkap..tq sis..

part tu akan selalu jadi begti ahaks...cewah

saya ska beli novel nak2 kaki novel

masih belum sempat tgk cerita ni, tp dari gmbar2 yumida, ramai pelakon2 barukan..

rajin sangat akak update tentang drama :)

pelakon baru.. hrp lakonannya takdelah nmpk kaku.. huhu.. cacha maembong tu penah la tgk lakonan dia.. slalu jadi gedik, jahat..mmg menjadi la..


EmoticonEmoticon