Playboy Itu Suami Aku – Episod 5

Full info di sini: Klik Playboy Itu Suami Aku 

Adrian cuba berbincang dengan Puan Sri dan Tan Sri agar dia tidak berkahwin dengan Afina. Namun Tan Sri meletakkan syarat kepada Adrian jika dia mahu menjadi CEO syarikat mereka, Adrian harus berkahwin dengan Afina.

Saksikan drama siri terbaru slot Akasia, Playboy Itu Suami Aku di TV3
Hari: Isnin hingga Khamis
Jam: 7.00 petang sehingga 8.00 malam
Tarikh tayangan: 18 November 2013

Playboy Itu Suami Aku – Episod 5

Pelakon drama Playboy Itu Suami Aku:
Fattah Amin, Risteena Munim, Chacha Maembong, Wan Sharmila, Puteri Najuwa, Khairil Anwar, Noralbaniah dan ramai lagi!


Artikel menarik:

8 comments

Wah... Isteri aku palaygirl tak ada ke? just joke.. Orang kata cerita ni kurang best bbding mr arrogant.. dua2 pun abak tak tngok lagi..InsyaAllah ada masa abak layan full punya...haha

hari ni pun sempat nak tgk..keluar bilik, tgk dah habis..huhu

Assalammualaikum...yumida,

cerita nie boleh gak layan.. hehehe

mselim3

ika ada try tengok tapi tak berapa minat cerita ni huk

Mcm best juga cerita ni ye.. :)

xmnt sgt cerita cmni.. huh. klik nuffnang yumida

wahh dah episode 5 ..lajunya ..acik x tengok


EmoticonEmoticon