Playboy Itu Suami Aku – Episod 3

Entry sebelum ini:
Rahim memarahi Fisya tetapi Fisya pula menuduh Afina sengaja mereka-reka cerita. Fisya mendakwa dia tidak pulang semalaman kerana tidur di rumah rakan perempuannya.

Saksikan drama siri terbaru slot Akasia, Playboy Itu Suami Aku di TV3
Hari: Isnin hingga Khamis
Jam: 7.00 petang sehingga 8.00 malam
Tarikh tayangan: 13 November 2013

 Sinopsis Drama Playboy Itu Suami Aku – Episod 2, Playboy Itu Suami Aku – Episod 2, Drama tv3: Playboy Itu Suami Aku, Playboy Itu Suami Aku – Episod 3
Pelakon drama Playboy Itu Suami Aku:
Fattah Amin, Risteena Munim, Chacha Maembong, Wan Sharmila, Puteri Najuwa, Khairil Anwar, Noralbaniah dan ramai lagi!


Artikel menarik:

15 comments

Sambil tengok sambil update xD

Tak follow sangat.. Harap akan jadi best nanti. Hehe

tak tengok lagi drama ni..best ke??

mula2...rase menyampah sahaja dengan adrian...tp bila kali kedua tgk..nampak sweet pulak...hihihi

kathy baca entri sis pun dah tau jln cerita..tak pyh tgk drama pn takpe..tq sis..

Tengok gak.. Tapi takdela ikut sangat.. kalau kebetulan on tv layan la.. Kalau tak burn gitu jela.. Huhu..
Mieza Suri Shaklee

tengok jugak cite ni tapi macm tak menusuk ke hati sangat la. maybe sebb pelakon baru kan

lejuk juak kmk nangga sana sini update pasal cerita tok.. (padan muka sapa nyuroh sik nangga. hehe)

ramai cakap hero cerita ni tak boleh bawa watak playboy sebab tak rupa playboy pun, yeke kak??
ika tak tengok cerita ni so tak tahu pula~

baru tengok sekali hua teruknya saya tak ambi port langsung

hari ni dah episod 4.. tp 1 hape deqla x lyn lagi.. asik lupa nak tgk jer.. lagipun time siaran x sesuai jugak.. huhu..


EmoticonEmoticon