Hadiah shawl dari Red Delima

Alhamdulillah, syukur kehadratNya. Menerima hadiah dari Red Delima sempena join GA yang dianjurkan oleh blogger Dunia Sebenar Shida. Excited tau dapat hadiah ni. Packing dia nampak kemas! Dapat beg transparent kaler merah youuuuu…santek sangat!


Ni la shawlnya


Beg merah…pewit…

Makasih buat Red Delima selaku penaja hadiah shawl ni, juga berterima kasih pada blogger Shida kerana memberi Yumida peluang merasai kemanisan menjadi salah seorang pemenang aritu.

Terima kasih daun keladi,
Nak pakai shawl ni ke kenduri nanti.


Ok tak pantun 2 kerat Yumida ni..hehehe…

33 comments

Wah cantiknya, cantiknya! Cantiknya! Jeles ni Yumida oi.. Muahaha :)

ehh tudung tu mcm deqla dah ada.. shbt blogger gak yg hadiahkan.. cuba yumida bukak sikit nak tgk..hihi..

cantik shawl yumida tu :). Tahniah yumida :)

Assalammualaikum...yumida,

tahniah.. menang.. moga sukses selalu..

mselim3

Daun keladi tumbuh meriah,
IM singgah nak ucap tahniah..

Hehe.

cayalah...
siap ada pantun..hehe..
bestnye dpt shawl free..nk jugekkk


*salam kenal*

tahniah yumida.. singgah menabung sony&inti.. :D

cantiknye.. beg merah tu pon cntik. seksi. hehe

wah...tahniah yumida...cantik shawl tu...

p/s: isi tabung sini...

Regards,
-Strider-

comeynyaa.. hihi tahniah yumida.. :) kite klik2 kat sini ye..

rezeki rezeki lagi..tahniah yumida
singah menabung ford

tahniah...cantiknya shawl tu...

Tahniah Yumida. Kita dapat baju Lacoste. Hehehe...

congrats yumida akak tumpang happy... shawl tu sama dengan shawl akak rasanya... ^_^

tahniah.. cantik kaler tudung tu..

tahniah sis! hehe :) memang cantik shawl tu :)

cantiknya corak shawl tu mcm corak LV.

jelez kmk..jrg gilak mo menang..huahua..

Salam, semoga bertuah lagi dalam segmen red delima pula...

best nye yumida.dtg nk klik churp tuh tp sory yumida..kt opis kne block mane2 page yg xptt

tahniah. siap ada beg lagik ya. hehe


EmoticonEmoticon