Playboy Itu Suami Aku (Promo Akasia)

Tayangan slot Akasia Playboy Itu Suami Aku akan bermula hari ni jam 7.00 petang nanti di TV3. Before tu jom kita tengok promo Akasia ni: Playboy Itu Suami Aku


Playboy Itu Suami Aku mengisahkan Afina @NurRisteena seorang gadis lemah lembut dan sopan ditemukan jodoh dengan Adrian @fattahamin seorang playboy.


Saksikan drama siri terbaharu slot Akasia, ‘Playboy Itu Suami Aku’ mulai 11 November 2013, setiap hari Isnin hingga Khamis jam 7.00 petang di TV3. Penonton yang terlepas menyaksikan drama ini boleh menontonnya melalui laman sesawang Tonton di www.tonton.com.my dan juga layari www.tv3.com.my, Facebook, Instagram & Twitter TV3Malaysia untuk mendapatkan berita terkini.

Komen mereka yang menonton promo Akasia di youtube
Playboy Itu Suami Aku


Komen mereka yang menonton promo Akasia di facebook
Playboy Itu Suami Aku




Nantikan di kaca tv u olls jam 7 petang nanti. Jangan lupa :)

22 comments

macam best jak tajuk..malang kmk sik bp minat baca novel..hihi..tgk drama pun slalu jak miss

mcm x best je, mcm x best je pelakon dier hehehe.. done nuffnang yer

mcm x best je, mcm x best je pelakon dier hehehe.. done nuffnang yer

Baru nak li novel..abis stock..huhuhu

Assalamualaikum.. thanks sudi singgah dan follow.. me follower u yg ke 3447.. banyak follower u.. dah follow fb gak n google plus.. :) keep on blogging dear.. sudi2kanlah singgah lagi dan komen.. :)

--->>> komen utk cite Akasia yg baru ni, hope cite ni best walaupun waktu nak menonton tu sgt terhad.. tgk kat tonton jelah.. hehe..

Pelakon dia kurang best.Love You MR Arrogant terbaik !
New Entri: Bahasa Melayu Aku Dapat E !

Assalammulaikum...yumida,

cerita nie mesti meletup lagi tak macam "i love u mrs arrogant'...

mselim3

Tak sempat tengok. Nanti ada banyak hal.

Tak boleh terjerat dgn drama bersiri ni...nanti payah nak miss!

basically jalan cerita mesti ala-ala Mr Arrogant..hehehe

Regards,
-Strider-

Selamat menonton nanti yumida..=D
akak dah klik2 kat sini..

selamat menonton syg. PG tak baca lagi novel ni. then hopely dapat menang hadiah novel ni kat satu blog tu. dia tengah anjurkan segmen. hadiah novel ni la. harap dapat menang :D

Plakon dia..pelakon bru ke?arap2 best la..klik2 tuk yumida :)

Plakon dia..pelakon bru ke?arap2 best la..klik2 tuk yumida :)

hehe.. cam biasa, nang sik ditangga kmk..

berbunga bunga cinta tengok akasia playboy itu suami aku :)


EmoticonEmoticon