Kos kahwin Rozita Che Wan dan Zain Saidin cecah RM1.21 juta

Wooo, bling-bling mataku melihat angka itu. RM1.21 juta!!! Banyak tuuuu..alhamdulillah rezeki Rozita Che Wan dan Zain Saidin. Sure dilabelkan sebagai Wedding of the Year 2013. Yeah….sama-sama kita doakan untuk kebahagiaan mereka. Moga dipermudahkan segala urusan majlis perkahwinan nanti.


Gambar Save The Date bakal pengantin baru Rozita Che Wan dan Zain Saidin.

gambar save the date Rozita Che Wan dan Zain Saidin

gambar save the date Rozita Che Wan dan Zain Saidin




gambar Rozita Che Wan dan Zain Saidin

gambar Rozita Che Wan dan Zain Saidin




Dalam kenyataan terbaru kepada Harian Metro, Zain Saidin berkata yang hantaran berjumlah RM100,000 kepada Rozita Che Wan adalah hasil kerja keras beliau sepanjang tahun manakala sebahagian besar kos RM1.21 juta untuk perkahwinan mereka datang dari tajaan.

“Saya terharu apabila banyak pihak sudi menaja hari bahagia kami & pada kesempatan ini juga, saya ingin mengucapkan terima kasih kepada banyak pihak yang sudi menaja majlis berinai, akad nikah dan resepsi kami,” ujar Zain Saidin.

Zain Saidin turut berkata yang beliau menyerahkan RM100,000 kepada Rozita Che Wan untuk membeli apa sahaja yang di’hajati kerana ingin melihat bakal isterinya itu berpuas hati dan dalam masa yang sama membelikan barang hantaran untuk dirinya di London & Paris.


RM100,000 tuuuuu… Wah bez bez! Zain nak sikiiiiiiit….
  

7 comments

kalau banyak duit tak tau nk buat apa x pe la.. ni yg x de duit pun terikut-ikut nk buat besar-besaran gak..

amboi barang hantaran dari london & paris tu. kaya betul artis2 malaysia ni bila buat majlis perkahwinan. hehe org berduit :p

amboi...banyak gilak duit ya eh...huhu...


klik iklan :)

Asalkan mampu & tak membebankan, carry onlah... semoga mereka berbahagia dunia & akhirat.. aamiin.
Menabung INTI sini.. :)

ada duit byk sume bnde nk buat jadi ;)


EmoticonEmoticon