Lagu Indah AF 2013: Percayalah

Tahniah diucapkan buat Indah AF 2013 atas kejayaannya bergelar sebagai pemenang tempat ke-4 Akademi Fantasia 2013. Kemenangan Indah AF 2013 telah dinobatkan pada Konsert Akhir Akademi Fantasia 2013 pada 17 November 2013 yang lepas.

Pengumuman senarai pemenang boleh dilayari di Faizul Juara Akademi Fantasia 2013. Nak lihat kemeriahan pengumuman pemenang AF 2013? Jom jengah ke sini: Gambar Konsert Akhir Akademi Fantasia 2013. Mereka yang layak ke Konsert Final Akademi Fantasia ialah: Senarai peserta final Akademi Fantasia 2013. Tahniah diucapkan buat semua pemenang.

Jom kita tonton dan dengar lagu single terbaru daripada Indah AF 2013 bertajuk Percayalah.

Lagu single terbaru Indah AF 2013:
Lirik lagu Percayalah
Penyanyi: Indah AF 2013


Aku masih mampu meneruskan hidupku
Hanya karena janjimu
Yang tulus mencintaiku
Aku mencintaimu
Aku menyayangimu

Akukan setia selalu selamanya
Percayalah percayalah
Walau di mana dirimu
Hatiku hanya untukmu

Percayalah percayalah
Sejauh mana dirimu
Ku ingin kau tahu
You always in my heart

Aku takkan sanggup
Bila tak bersamamu
Kerna ku yakin dirimu
Tercipta hanya untukku

Aku mencintaimu
Aku menyayangimu
Akukan setia selalu selamanya
Percayalah percayalah

Walau di mana dirimu
Hatiku untukmu
You always in my heart
Sejauh mana dirimu
Ku ingin kau tahu
You always in my heart

LAGU Indah AF 2013: Percayalah
Biodata Indah AF 2013
Nama penuh: Siti Ruhailah Hussein
Umur: 23 tahun

Asal: Johor

5 comments

suara dia memang power gilaaa ! hihi

lagu tok pun best.. videoklip nya best.. sedih jak..

ngenak jak Indah pake baju kedak org2 lamak tok.. kacak, manis jak rupa..


EmoticonEmoticon