Maharaja Lawak Mega 2013

Gelanggang Maharaja Lawak Mega 2013 telah pun bermula malam semalam bertarikh 15 November 2013. Siapa yang tengok semalam? Angkat tangan! Hehe… Siaran langsung Maharaja Lawak Mega 2013 boleh ditonton menerusi saluran Astro Warna (132) dan Astro Mustika HD (135). Disiarkan setiap malam Sabtu, jam 10 malam.

Peserta MLM 2013 akan berentap di gelanggang Maharaja Lawak Mega 2013 pada setiap minggu. Namun, semestinya setiap minggu pasti adanya penyingkiran. Jom terjah 16 kumpulan Maharaja Lawak Mega 2013 pada tahun ini.

1. Sepahtu 2. Shiro 3.  Jambu 4. Wala 5. Nabil
6. Tulang 7. Zero 8. Osama 9. Boboi 10. SYJ
11. Mamu 12. Bocey 13. Gerak 14. SayWho 15. Comey 16. Kucai

peserta Maharaja Lawak Mega 2013, pelawak Maharaja Lawak Mega 2013, 16 barisan Maharaja Lawak Mega 2013

Dato’ AC Mizal
pengacara Maharaja Lawak Mega 2013, dato' ac mizal

Dato’ Yusof Haslam
Luna Maya
Nora Danish
Sheikh Haikel

juri professional Maharaja Lawak Mega 2013, luna maya, nora danish, dato' yusof haslam

Sistem Pemarkahan Peserta Maharaja Lawak Mega 2013:
70% undian daripada peminat
30% pemarkahan juri professional

Hadiah Pemenang Maharaja Lawak Mega 2013:
Juara – Wang tunai RM500,000
Naib juara – Wang tunai RM250,000
Tempat Ketiga – Wang tunai RM150,000

Page Maharaja Lawak Mega 2013:
page Maharaja Lawak Mega 2013

Saksikan Maharaja Lawak Mega 2013 setiap minggu
Hari: Jumaat
Jam: 10 malam
Saluran: Astro Warna (132) & Astro Mustika HD (135)

19 comments:

Asha Lya said...

tak da tengok..kat umah sewa tak da astro hihihi

Sally Yatiey said...

Tgk ckit2 jak malam tadik.. ;D

cik didiey said...

nabil best! :D

farhana effa said...

sepah terbaik :)

Huny eda said...

saya sokong sepatuh...terbaikkk

Kathy R'bain said...

entri yg lngkap dari sis..

Dayat Lucas said...

sepah terbaik...nice sharing :)

ejulz said...

nang best.. hehe

cahaya said...

eh asal nama cahayacinta ilek..hee..sedih jap sebab rumah kita tiada piring astro

isi tabong sony

Cik Nur™ said...

tgk sekerat je..hehehe

muhammad naim Abdullah said...

Jozan tak da..

yg tak best adalah WALA..

Tak puas hati pasaipa GERAK kena keluar dulu.. sepatutnya WAla.. HAHA

http://pemudattbc.blogspot.com/2013/11/live-forum-kekeluargaan-selamatkah.html

Cik Salju said...

Assalamualaikum,

maaf, i nak tumpang beritahu tentang sebuah posting yang hot & info yang sangat penting bagi kita semua umat islam di negara ini.

Tolong klik & baca di sini->http://anjungrakyat.blogspot.com/2013/11/melayu-adik-beradik-yahudi.html

aisya said...

adik bongsu kmk minat nangga tok.. jadi ikutan nya lawak2 sidak tok.. hehe

msredcheesecake said...

Baru tengok kat youtube... Tu je yg sempat...

Sukma Haron said...

Shiro memang best Sepahtu hebat, Nabil selamba jer...Jambu terbaik....

Muhammad Khairuddin Lim said...

singgah klik tabung....

Rosmiza Ali said...

Takde astro.. Makanya tak dapatla nak tengok.. Sobs! T_T
Mieza Suri Shaklee

Invisible Me said...

Tengok hari tu. Banyak yang baru tapi yg lama tetap best..

Puan Gojes said...

sobsob~ PG tak tengok :(
tak de astro kat umah :(

SITE: P_yumida (mobile) Mobile overlay 320x50: SITE: P_Yumida 160x600: 300x250: 728x90: