NANA AMEER'S FIRST GIVEAWAY

Assalammualaikum :)
*ada penambahan hadiah

Giveaway ini ditaja oleh : 
DAN SEMUA PESERTA DAPAT VOUCHER 10% dr JASPLE BOUTIQUE !
Tarikh mula : 31 OKTOBER 2013 - 4 DISEMBER 2013
Senarai hadiah 

HADIAH DIMINATI: CASH RM50 & TEDDY BEAR



As salam buat rakan pembaca,

Mengumumkan...Yumida ada kenalan rakan blogger baru. Alhamdulillah..laman sosial banyak memberi manfaat pada diri Yumida. Rakan baru maya bertambah dari sehari ke sehari. Melebarkan ukhuwah ke seluruh dunia..hanya di hujung jari sahaja.

Terbaru...ehem-ehem...Yumida nak memperkenalkan pada korang semua. Penulis blog NaNa Ameer.
  
Wajah blog NaNa Ameer:

  
Komen blog:

Blog kelihatan kemas, simple, loading pun laju. Pengguna tab menu amat-amat membantu pengunjung seperti Yumida membuat rujukan mana-mana tajuk berkaitan. Header NaNa Ameer menyampaikan mesej secara terangan dengan slogannya iaitu Cerita ku bukan cerita mu. Hmmmm...tertarik dengan slogan unik tu. Dalam kehidupan seharian kita, banyak kisah dan peristiwa yang terjadi.  Dengan berblog kita boleh berkongsi segala suka, duka, pengalaman dan berkongsi pandangan secara umum. Moga penulisan kita dapat memberi manfaat buat para pembaca.

Haaa... NaNa Ameer jugak mempunyai page facebook yang aktif! Bayangkan korang..pengikut terkini di page NaNa Ameer melebihi 4++ likes! Wah...hebat! Banyak betul peminat. Jom ramai-ramai terjah page NaNa Ameer ni:


Siapa nak tengok empunya diri NaNa Ameer? Sila angkat kaki! Hehe...
 
 Inilah gegirl sweet dengan panda bear comelnya. Orangnya berkulit putih, gadis ayu bertudung, memiliki senyuman manis. Model ni la pemilik blog NaNa Ameer. Gadis berusia 17 tahun. Salam perkenalan daripada Yumida :)

Istimewanya mengenai NaNa Ameer:

1) NaNa Ameer bersama blog diari online nya
Pada pandangan Yumida sendiri, Yumida suka membaca entri yang dihasilkan oleh NaNa Ameer. Penggunaan kata yang santai. Blog umpama diari kehidupannya. Berkongsi kisah dan gambar bersama rakan-rakan.



2) NaNa Ameer pelajar SPM pada tahun ini!
Alhamdulillah, NaNa Ameer telah melepasi exam besar iaitu SPM. Siapa sangka, gadis sweet yang mempunyai blog telah menduduki SPM dengan jayanya. Sure debor-debor tunggu result SPM nanti. Yumida doakan moga NaNa Ameer mendapat result yang cemerlang.



3) Blog NaNa Ameer mempunyai pengisian ilmiah dan keagamaan
Kehadirannya dalam dunia blogging bukan hanya suka-suka, tapi terselit entry berunsur ilmiah dan keagamaan. Alhamdulillah..moga banyak membantu mereka yang mencari info di blog NaNa Ameer ni. Contohnya entry ni: Kisah Nana dan jawapan2 berkaitan puasa.

4) NaNa Ameer peminat hero pelakon drama Melayu terkenal
Antaranya Ameerais Azhar, Beto Kusyairi, Sheizysam, Amar Asyraff dan Azlee Khairi. Kesemuanya hero Melayu..pewit! Tak dinafikan mereka di atas mempunyai bakat lakonan yang mantap! Juga pernah berlakon dalam drama Melayu hingga menaikkan nama mereka di industri hiburan.

5) NaNa Ameer peminat hero pelakon drama Korea terkenal
Choi Minho tuuuuu…. Hensem giler! Yumida jugak peminat Choi Minho. Banyak filem/drama yang dilakonkan olehnya. Contoh yang terkini drama Korea di saluran ONE 393, To The Beautiful You, Pianist, Salamander Guru and The Shadows, Medical Top Team dan banyak lagi!
           
6) NaNa Ameer juga peminat Running Man
Yeah..yang ni kita sama laaaa. Setiap minggu Yumida setia menanti depan tv semata-mata nak tengok Running Man. Aksi kelakar, lucu dan menghiburkan hati. Kesemua perserta Running Man mempunyai personaliti masing-masing. Yumida suka Lee Kwang Soo a.k.a pengkhianat/zirafah, Kim Jong Kook abang badan sasa/harimau, Gary si penyanyi rapper, Ji Hyo gadis lasak/ gadis jaguh, pendek kata suka semuanya!

7) NaNa Ameer peminat penyanyi kumpulan Forteen
Yumida pun minat kumpulan Forteen ni. Selain group ni dianggotai oleh ahli-ahli yang hensem, nyanyian mereka memikat hati. Contohnya lagu Kita Sebenarnya. Malah lagu ni turut dibawa oleh AZHAEL AF2013 masa Konsert Akademi Fantasia haritu. Bez!

8) NaNa Ameer punya bakat melukis!
Siapa sangka, dia hanya berusia 17 tahun tapi sudah terer melukis. Comel-comel je kartun yang dia lukis. Siap ade dialognya sekali. Apa yang menariknya, kartun yang dia lukis menggambarkan situasi/kisah penceritaannya. Menarik! Nak tengok tak? Jengjengjeng…

















9) Blockquote blog NaNa Ameer cantik!
See, cantik kan? Yumida pun suka tengok. Ada flora pink kat situ. cantik background blockquote dia. Membuat mata ini  menatap dan membaca mesej yang terselit di dalam blockquote nya.


10) NaNa Ameer penggemar corak vintage/flora/bunga
Kalau dilihat pada header dan template blog NaNa Ameer memang membuktikan dirinya penggemar corak vintage/flora/bunga. Termasuk Yumida sendiri, Yumida pun suka corak sebegitu. Corak berasakan tumbuhan, bungaan, rekaan unik dan kreatif! Psssst…biasanya orang yang sukakan corak sebegini dikategorikan sebagai seorang yang feminin.


11) NaNa Ameer memiliki profil blog yang lengkap!

Bahagian butiran peribadi penulis blog, NaNa Ameer yang tertera tajuk SI GADIS memaparkan butiran lengkap berkaitan cara untuk menghubungi NaNa Ameer. See, ada button facebook, twitter dan fanpage sekali. Ini la yang kita nak. Supaya rakan maya mudah untuk berhubung dengan kita melalui pelbagai media. 



Sepatah dua buat NaNa Ameer:

Moga perkongsian ilmu di antara kita akan sentiasa dikembangkan. Supaya pembaca di luar sana sentiasa mendapat faedah hasil pembacaan daripada blog kita. Sokongan daripada rakan blogger umpama suntikan motivasi menyemarakkan lagi dunia blogging. Salam berblogging NaNa Ameer :)


Last but not least, jom meriahkan GA yang dianjurkan oleh NaNa Ameer. Banyak hadiah menarik tau. Mana tahu korang antara yang terpilih sebagai pemenang bertuah. Kan rezeki tu.. Bez! Bez! Jom join…Klik je banner kat bawah tu. All the bez rakan-rakan.
  
Psssssst! Jangan lupa join tau :)

7 comments

Assalamualaikum, follow sini. Jom join ga ni kalau belum join kerana berpeluang memenangi hadiah novel. :)

--> http://boladuri.blogspot.com/2013/12/giveaway-playboy-itu-suamiku.html

Singgah follow dari GA yang sama..
http://lifeisgreatwithme.blogspot.com/2013/12/nana-ameers-first-giveaway.html
BTW boleh tolong tak? :)
http://lifeisgreatwithme.blogspot.com/2013/12/boleh-tolong-tak.html

Best of luck ! Btw jom join http://mistaqila.blogspot.com/2013/12/mini-ga-rm600-disember-2013-by-emas.html

Best of luck ! Btw jom join http://mistaqila.blogspot.com/2013/12/mini-ga-rm600-disember-2013-by-emas.html

tahniah akak, menang entry menarik.. ooohhhh... macam ni rupanya entry menarik.. hehehe.. got some idea.. hihi


EmoticonEmoticon