Senarai Lagu AF 2013 Minggu Keenam

As salam buat rakan pembaca,

Ahad ni, 20 Oktober 2013 bintang Akademi Fantasia (AF 2013) bakal membuat persembahannya untuk konsert keenam. Saksikan persembahan bintang AF 2013 ni di kaca tv korang jam 9 malam di saluran Astro Ceria 104 dan Maya HD 135.

Berikut merupakan senarai lagu yang akan disampaikan oleh bintang AF 2013 bagi konsert minggu keenam.

Faizul AF 2013 Cinta Ini Membunuhku (D’Masiv)
Irmisa AF 2013 Teman Tapi Mesra (Ratu)
Amira AF 2013 Terima Kasih (IAmNeeta)
Azhael AF 2013 Kita (Forteen)
Aisyah AF 2013 Ikut Rentakku (Jaclyn Victor)
Nabila AF 2013  Love Fool (The Cardigans)
Indah AF 2013 Ku Menunggu (Rossa)
Suhada AF 2013 Madu 3 (Ahmad Dhani)

Senarai Lagu AF 2013 Minggu Keenam

Sure ramai yang tak sabar nak tengok kan. Sekarang hanya tinggal 8 sahaja bintang yang bakal berentap. Siapa yang telah tersingkir minggu sebelum ini?

Ingin mengetahui komen juri untuk konsert AF setiap minggu? Jom terjah!

11 comments

hui hebat semua btw salam singgah sini mintak awak komen sikit baju baru blog paan ni http://ifharzcho.blogspot.com/2013/10/new-design.html

hui hebat semua btw salam singgah sini mintak awak komen sikit baju baru blog paan ni http://ifharzcho.blogspot.com/2013/10/new-design.html

hui hebat semua btw salam singgah sini mintak awak komen sikit baju baru blog paan ni http://ifharzcho.blogspot.com/2013/10/new-design.html

wah kalau yumidah dah tegar susah nak kata mimpis ampai ke bintang af ar jawabnya

selamat hujung minggu cik yumida :)

akak nak tengok konsert af amira nyanyi lagu adele tu...tapi tak jumpa pun dalam youtube...mana nak tengok eh..

details haaa..akak layan jugak tapi konsert je la..yang diari ke hape tak layan..

hari ahad tok dapat sik nangga kah.. kmk pun dah nyangkut nangga konsert af tok.. hehe

Saya tak tengok pun AF. Hahaha tak ada astro. Tapi untuk mereka ni, semoga berjaya.


EmoticonEmoticon