Novel Love You Mr. Arrogant

Aku memang gila sebab cintakan kau yang berlagak gila!
Tapi apa lagi nak dikata, kalau hati dah cinta…
Penulis novel: Aliesha Kirana (Karya Seni)
  
Novel Love You Mr. Arrogant, sinopsis Love You Mr. Arrogant, cerita Love You Mr. Arrogant


Alhamdulillah, thanks bebanyak diucapkan buat Anis Zahidi atas hadiah novel ni. Berjudul Love You Mr. Arrogant. Novel ni baru sampai hari ni. Dengan penuh semangat aku pun buka parcel yang diterima, tengok-tengok dapat novel! Hoorey! Makasih bebanyak Anis ZahidiMoga Anis Zahidi sentiasa dimurahkan rezeki olehNya. Termasuk novel ni, ni kali ke-4 aku menerima hadiah novel. Syukur Alhamdulillah. Hobi pun membaca. Dapat layan novel memang lentok habis la. Jom baca sinopsis novel ni.

Novel Love You Mr. Arrogant, sinopsis Love You Mr. Arrogant, cerita Love You Mr. Arrogant

Sinopsis novel: Love You Mr. Arrogant

“Itu harga yang kau perlu bayar sebab tak kotakan janji. Sekarang jangan banyak cakap, kahwin dengan aku. Titik.” –Zafriel Irham-

Demi sebuah janji, Zaara Amirah reda menerima kehendak Ilahi. Biarpun tiada cinta, Zaara Amirah rela demi menjaga maruah diri dan keluarganya dari dipijak-pijak jejaka bongkak itu sewenang-wenangnya. Namun Zaara Amirah tidak menyangka, keputusannya itu membuatkan hidupnya kacau-bilau melayan kerenah Zafriel Irham yang berhati kering dan tinggi egonya.

Berhadapan pula dengan Puan Sri Maryam, ibu mertuanya dan Sherry yang membenci dirinya, hidup Zaara Amirah tidal lagi aman. Kehadiran Hadry Hakimi, sepupu Zafriel Irham yang cuba merapatinya, mengeruhkan lagi keadaan. Keadaan bertambah parah apabila tanpa sedar, dia telah jatuh hati pada suaminya biarpun dia tidak dilayan seperti seorang wanita yang bergelar isteri.

“Aduhh! Kenapa dengan aku ni? Kenapa aku rasa rindu sangat ni? Macam orang gila baying saja lagaknya ni. Padahal baru beberapa jam dia pergi. Takkanlah aku dah jatuh cinta dengan mamat berlagak tu? aduhh…tapi…” - Zaara Amirah-


Adakah kebahagiaan akan menjenguk hidup Zaara Amirah apabila dia sudah jatuh hati pada jejaka bongkak itu? Atau menunggu balasan jejaka itu ibarat bulan pada waktu malam menanti matahari menjelma pada waktu siang? Zaara Amirah terus menanti…

34 comments

drama dia kt tv pun tk tgk apatah lg nk baca novelnya :-)

nana da mula jatuh centa dengan ceta ni,heee..best pulak:)

Bestnya dapat novel tok.. kmk minatttttttttttttt glk drama tokkkkk ^_^

nak baca novel malas.. tengok drama dia aje la.. hihi..

Salam, waa yumida memang peminat tegar n.huhu cendol tak tengok pun..tapi jgn risauu cerita cinta mcm ni selalunya endung happy.haha

wahh yumida dpt novel crita femes nie...kita tengok kat tv ja la :)

mun xpernah lagi baca novel die..tp tgk kat tb tu mcm bes je cite die..

owh inilah novel tu..drama yg tengah hot dkt tv3 tu

Assalammualaikum..yumida,

mselim3 pun layan jugak cerita nie,..ok terbaik , ada mesej tentang kecekalan hati seorang isteri dalam menawan hati seorang suami yang tidak pernah dicintai nya. Apa yang mselim3 harapkan.. ialah biarlah cerita ini nanti ...happy ending.

mselim3

Tahniah yumida..dpt novel..bestnya..nanti try but tau lemon filling tu..sedap...

wah... zaza je xtgk lg cite ni... hehehe... klik2 nuff.. :)

jemput

sayazaza.blogspot.com/2013/10/karikatur-giveaway-by-zaza-ruang.html

JOM SOKONG ZAZA DAN KAWAN2..HEEE :D

Nur belumm ada novel ni, dan drama dia pun Nur tak pernah tgk..

huhuh

Cerita ni mmg tengah betul hangat & popular kan.. :)

assalamualaikum..yumida :)

ayie dah beberapa kali jugak tgok siri dramanya di tv..memang drama yg berasal dari novel jln ceritanya menarik sbb itu mudah menarik penonton..

novel nya ayie x baca lagi..baru pertama kali tgok kat entri yumida nih..:)

amboi kak umi,layan novel nampak :P..crita ne mmg best, adalah skali 2 layan episod drama ne tp sy off sbb nanti ketagih pulak hri2 kena ngadap tv..adoiii

Akak tak berkesempatan nk tgk drama dia lagi.. huhuhu.. ramai dok kta best..

bestnye dpt hadiah novel...layan drama ni kat tv..

best nyer kalau dapat bc novel..tgg citer ni kat tv..strees je..hahaha

Heee bestnya jadi kamu yanggg, macam2 dapat... done menabung kat sini :)

cita best msti novel lg best kan.hehe

aiyakk..saya tak baca novel tapi kakak2 kat opis nie kata novel ni best gak..hehe

Regards,
-Strider-

datang singgah sambil klik iklan sunsilk dan SFCF

novel atau dalam tv duak2 kmk sik nangga, sik baca... tp org padah nang best.. :)

tak sempat nk bc ngn ngk tv.. bc kt blog yumida je lah..

novel x penah baca.. drama plak lyn jugak..tp skip2..hihi

kenapa cerita dan novel ini tidak sama yang ditayangkan di tv...

memang best pun...memang rugi siapa tak tengok episod akhir...

memang best kan....siapa kata tak suka cite ni kan.............


EmoticonEmoticon