Novel Elegi Duka

Kebahagiaan yang diimpi, hanya mengundang luka di hati..
Penulis novel Elegi Sepi: Wan Norsaedah
  
Novel Elegi Duka, Penulis novel Elegi Sepi: Wan Norsaedah


Alhamdulillah, thanks bebanyak diucapkan buat Anis Zahidi atas hadiah novel ni. Berjudul Elegi Duka. Novel ni baru sampai hari ni. Makasih bebanyak Anis Zahidi. Moga Anis Zahidi sentiasa dimurahkan rezeki olehNya. Novel ni merupakan hadiah novel ke-5 yang aku dapat. Syukur Alhamdulillah. Nak tahu kisah dalam novel ni? Jom baca sinopsis di bawah.

Novel Elegi Duka, Penulis novel Elegi Sepi: Wan Norsaedah

Sinopsis novel: Elegi Duka

Najwa terhukum oleh dosa-dosa silam ibunya. Lantaran itu kelopak cinta Najwa berguguran dari jambangan hati Izani. Terlerai dek rasa curiga akan status kelahiran Najwa.

Ketika Najwa membawa hati nan rawan dia terjebak pula dnegan cinta Ezham. Desakan isteri Ezham agar mempercepatkan perkahwinan suaminya dengan Najwa lebih membingungkan. Segalanya kerana Harlina sendiri tidak mampu menunaikan tanggungjawab terhadap suaminya yang telah sekian lama dahagakan beliaan daripada seorang isteri yang sejati.

Najwa redha dengan takdir pertemuan. Ezham diterima dengan rela dan dia sanggup berkongsi kasih dengan Harlina. Malang sekali kisah duka itu tidak pernah terhenti. Kebahagiaan yang diimpi hanya mengundang luka di hati. Najwa sekali lagi tewas dalam perhitungan hidupnya, dia rela bergelar janda dan membawa diri jauh ke kota London.


Dan…Izani yang sentiasa setia menanti masih mengharap kekasih hatinya sedia kembali. Apakah Najwa sanggup mempertaruhkan sekali lagi perasaannya kepada jejaka yang setia itu? Walau apapun pada Izani, Najwa adalah kekasih untuk selama-lamanya. 

22 comments

bestnya yumida dapat novel..

mcm pelakon korea Song Hye Kyo jak kat dpan ya.. hehe

tahniah dapat hadiah novel. :D

sambil tengok novel, mama menabung sini

hehe sama2 :) dah rezeki awk jugak .. aminn smoga yumida pn dimurahkan rezeki slalu :D

hadiah novel kelima? bestnya.. :)

thniah sbb dpt novel, bestnye.. =)

Bestnya dpt novel.hehe slmt mmbaca sampai habis ye

rezeki yang kita perolehi dalam pelbagai bentuk..tahniah rezeki yuida dapat novel..selamat membaca ye :)

kak umi mmg minat baca novel ye??
dulu sy minat gak, tp skrang x mood nk baca..huhu

Bestnya dapat novel. Sinopsis juga menarik.

tahniah dapat hadiah novel.. menabung chup2&chipsmore.. :D

tahniah2 =) dpat novel lg 2..tak sgka plak akak ni peminat novel ye..

Tahniah yumida..dpt novel lg..bestnya :)

elegi sepi je deqla penah dgr..tu pun lagu..hikhik... ;p

menjadi ulat bukulah orang tu yer dak?

dah lama akak tak baca novel, harga novel tu murah RM 5....


EmoticonEmoticon