Cadbury Dairy Milk Blueberry

Cadbury ni lebihan cokelat masa hb buat kek aritu. Banyak pulak lebihnya. Aku pun excited! Yeah…masa untuk menikmati cokelat sepuasnya. Yummeh!
  
Cadbury Dairy Milk Blueberry, blueberry yogurt flavoured Cadbury, dairy milk chocolate, coklat susu Cadbury dairy milk berperisa blueberi yogurt

Cadbury Dairy Milk Blueberry

Harga sekotak Cadbury Dairy Milk Blueberry ni RM6.20. Dalamnya ada kepingan cokelat kecil-kecil. Berat sekotak Cadbury ni 110 gram.


Orang kata makan yogurt banyak khasiatnya. Cokelat ni memang ada campuran yogurt. Lembut-lembut rasanya, cair dimulut. Dan juga orang kata makan cokelat boleh hilangkan stress. Yer erk? Lecturer aku pun pernah cakap macam tu. Aku kalau stress kuat makan! Haha. Kang makan banyak-banyak cokelat bikin makin tembam! Kikiki..

25 comments

Saya pun suka makan coklat. Sooo nyummy

ini yg dalam iklan tu 'C' yg ke enam..hahaha

selamat menikmati cokelat,,kita suka cokelat putih :)

yummmm2...kat maydin rm5.30 yumi he

kita suka chocolate..cadbury one of them..

saya sangat suka makan chocolate...apa-apa nak pilih rasa, mesti chocolate dulu..heeee....

kmk sik minat gilak cadbury blueberry tok. hehe

sedapnyeeee.. deqla suka gak cekelat cadbury nih..huhu...

sdapnya..dulu suka mkn coklat nih, tapi sekarang dah mahal skit kan..apapun coklat nih mmg tbaik, makan pun xtrasa sbb saiznya yang kecik dan mudah utk makan..


EmoticonEmoticon