Kek Aidiladha air tangan hb ku

As salam buat rakan pembaca,

Aidiladha yang lepas, hb ku berjaya menyiapkan sebijik kek. Ni merupakan kek ketiga yang dihasilkan olehnya. Kaler cantik menawan, lapisan tersusun rapi, rasa pergh…kompom sedap punye la!

Meh aku kasi tayang dengan korang semua. Taraaaaa!

 Kek Lapis Sabok Tun Razak
  

Kek yang siap dipotong, sedia untuk dingap!

Cantik kan kan kan..pink kaler youuuu..

Hari Jumaat hari yang mulia. Jemput sedekah tabung Nuffnang sekitar blog ni. Jangan malu-malu :) Tengkiu.


46 comments

hihi macam sedap owhh..
done klik chipsmore :)

okay..sudah sedekah kat adv sony..hehe..terliur plak tengok kek tu..hehehe

Regards,
-Strider-

SIS ! kasi tayang ja ka ? hehe .. tengok ja comfirm tak kenyang , percaya lah . :D ~PEACE~ siap menabung kat sini , nanti boleh la bukak kedai jual kek ni . :)

wahh..hebatnye..nampak sedapppp..
mun klik2 kat sini :)

pandainye incik hubby..sedapppppppppp

Bertuahnya dapat hb pandai buat kek.. susah nak cari tu..he he :)

wehhhhh mabelesnya Yumida...sodapppnyaaa....nmpk pun sedap makan apatah lagi..pandainya asben Yumida :)

Assalamualaikum yanggg, nak rasa sikit. pandainya suami kamu buat kek. jeles kita. heeeeeeeeeee. sheila sedekah klik sini ya :)

bestnya hubby pandai buat kek

nampak sangat sedap

pandainya en,hubby tu buat ye,,wah...dah boleh jual nie

tang nyaman jak rupa.. hehe.. minta resepi eh.. hehe

waa besnyaaa... sedapnya... ^^

akak nak sedekah tapi kena tunggu nanti malam sebab office ni pelik sikit bila tekan iklan nuff kat pc...wakakaka... In Shaa Allah malam nanti yer dear...

Yumida akak hantar pinggan nak rasa kek tu boleh??? *_^

kompon sedap punya... yerlah kan deme suka kata tukang masak yang terbaik adalah lelaki...

erk... nak sedekah jugak tapi encik nuff tak timbul pulak... len kali ehh!

Kalau hb yg buat, gerenti sedap...bertuah badan :)

rajinnya en hubby yumida membaking kek....sedap pulak tu...ambil order tak? hihihihi.....

woahh..bukan senang nak buat kek lapis ni kan kak..sedap je tengok..belum mkn lagi nih..>.<

Die punya warna memang nenarikk perhatian..hehehe

tengok pun dah tahu sedap nih.. :)

hohoho..
xnak buat GA ker kasi kek nie.
ehe..
cam sodap jer.

nampak sedap.. pandainya buat kek.. :D

perisa apa nie.. sedapnye.. nk jugak...>_<

klik sana sini.....sedapnya kek lapis tu,,,bagi ler resepi....rasa nak naik belon pergi sana....hihi

Klik2 kaching2 sudah..wah betuahnye ...menyeleakan yummmmy

wah,memang hebat la hubby akak:)

giler kagum sy kak...wargkhhh...jeles disini

Wah sedapnya.. feveret tu. Done klik2 sahabat.. Salam Jumaat :)

cahayacinta
yang yumida adakah yang membuat kek ni air tangan orang lelaki...? ke yumida yang homemade aduh konpius jap

huishh sedapnya...hehe paling kagum org laki yg bt kek ni..osemm..hehe

untunglah yumida dapat hb yg pandai buat kek..heeee....jarang dapat lelaki yg pandai buat kerja dapur apalagi buat kek..

Patutlah ramai yang bertanya, mesti sedap ni.

@cahayaair tangan means masakan or hasil usaha seseorang
hb tu refer husband yumida
aah kek ni hb yumida buat

rajinnya hubby yumida..
nampak sedaplah kek tu..

Wahhh...pandainya masak kek, hubby saya pandai makan je, tp dia rajin juga tolong!

terer lah dia... layak jadi chef! hihi

wahh wah wah ..mmg TERBAIk la


EmoticonEmoticon