Nabila AF 2013 diugut bunuh!

Sebelum ini, kedengaran khabar angin salah seorang peserta Akademi Fantasi tahun ni, AF 2013, menerima text yang berbaur ancaman bunuh. Pada awalnya aku ingatkan gimik Astro je. Ye la, kan rancangan Akademi Fantasi penuh dengan kejutan.

Nabila AF 2013 diugut bunuh!, Nabila AF 2013 di diari AF 2013
Nabila AF 2013 diundang ke diari AF untuk temubual isu ancaman bunuh
Foto kredit to Akademi Fantasia 2013

Khabar ini rupanya benar! Disiarkan secara terperinci di diari AF semalam jam 9 malam saluran 104 dan 135. Peserta AF 2013 yang dimaksudkan ialah Nabila. Malahan Nabila sudah membuat laporan polis untuk siasatan selanjutnya. Seriau je aku dengar. Ugutan bunuh? Hanya kerana nyanyiannya sahaja.

Nabila AF 2013 diugut bunuh!, Nabila AF 2013 BUAT LAPORAN POLIS ANCAMAN BUNUH
Nabila AF 2013 membuat laporan polis

Nabila AF 2013 diugut bunuh!, mesej ugutan bunuh nabila af 2013
Antara text ancaman berbaur ugutan
Foto kredit to Melvister

Petikan kata-kata pihak Astro:

Keselamatan setiap pelajar Akademi Fantasia 2013 adalah keutamaan kami. Jangan khuatir, pihak Astro akan sentiasa memegang amanah ini dan memastikan kesemua Bintang AF 2013 berada dalam keadaan baik.

Semoga setiap pelajar AF 2013 yang masih berada di Akademi menganggap kejadian ini sebagai suatu pengalaman yang berharga, dan agar peristiwa ini mengajar mereka untuk lebih tabah dalam mengharungi liku-liku kehidupan anak seni di kemudian hari.

 Tekaan boleh di buat setiap hari! Tamat pada -19 Oktober 2013-
Menangi hadiah bernilai RM550 !!!

35 comments

Mmg merisaukan bila terima ancaman2 mcm ni.. harap dipermudahkan pihak polis utk menyiasat & semoga beliau terlindung drp segala perkara buruk..

erk? tegal ya pun mok bunuh2?

Disebabkan nyanyian? biar betul....suara mcm tu pun ada yg jeles kah huhu

adussss...macam2 laaa sekarang ni

erk.. apa kes ni sampai nak bunuh2 ni... macam2

ugut main2 je kot..tapi mmg tak berbaloi disebabkn mahu main2 klu kena tangkap masuk penjara...haih buat la keje lain yg lebih berfaedah kn yumida...kn..hehe :)

sangat menakutkan..macam2 jenis orang ada

itulah..ada tgk diary AF..x sangka memula tu Nabila yg kena..

itulah..ada tgk diary AF..x sangka memula tu Nabila yg kena..

Mcm2 ada.. Bagus kita diam rumah jak. Hahaa..

Macam-macam la manusia zaman sekarang .Cakap tak pakai OTAK .Ikut suka hati je ,nanti diri sendiri jugak yang merana .

ada2 jer lah peminat kat Malaysia ne. samada kes cemburu/saja nak bergurau/cari perhatian/telinga ada sound trouble..hmmm

singgah melawat sahabat!!!!selamat ari raya aidiladha!!!mesti kucing bersorak dapat makan daging korban...heheheh...

Sakit jiwa kot org tue. Kesian nabila.. mesti dia terganggu kan..

jahat betul sapa yg ugut bunuh dia tu -_-

kenaplah sampai ugut2 mcm tu kan..
xbaik....

bukan salah nabila pun salah astro yg pilih kena x ugut astro pelik aku

Macam-macam la manusia zaman sekarang ...

aisehh..mcm ni pun ada.. macam2..

Ish.. baru je jadi pelajar akademi fantasia dah kena ugut..

mental agaknya orang tu...ngeri mak!!

huk aloh...sampai ugut2 bunuh plak dah?? hurmmmm....sewel fanatik tak bertempat diaorg ni.

ish2.. tu pun nak ugut2 bagai..? x paham la.. mmg xde otak org cam gini.. nanti dri sendri jugak yg kena.. masok perangkap sendri..

biasa orang yang ugut bunuh macam nie mesti nak bunuh lipas pun takut..macam kes ugut bunuh indra putra..hehe

Regards,
-Strider-

adeh..
lawak sungguh orang malaysia nie,
sampai nk ugut bunuh pulak,
br ptandingan nyanyi,
bukan ptandingan pilih menteri,
budus punya org.

Assalamualaikum yangg. haa kena ugut? kesiannya nabila.. tak baik orang ni tau.. Salam Aidiladha. sheila klik iklan sini :)

mak aii.. sampai dapat ugutan bunuh? awat sampai jadi lagu tu yumida?

sakit hati sangat tu sbb nabila tak berbakat tp still gak byk undian haha...

aku perasan, dlm FB ada seorang yang terlampau fanatik dengan Faizul, hinggakan mencemuh dan mengutuk nabila kaw kaw kaw...yang pelik nya, apa nabila dh buat pada mereka-mereka ini..kalau mengundi, xpa lah...

Harap harap dia tak terima ugutan suda lepas ni...


EmoticonEmoticon