Dapat full stars skycraper Nuffnang

Tekaan boleh di buat setiap hari! Tamat pada -12 Oktober 2013-

As salam buat rakan pembaca,

Semalam punye semalam, aku dapati bahagian star skycraper di akaun Nuffnang tetibe hilang! Panik jugak la. Apsal boleh hilang. Time tu aku nak update survey. Rasa pelik je. Before ni kesemua unit iklan ade dipamerkan kat situ. Large rectangle, leaderboard dan skyscraper. Skyscraper je takde. Missing! Aku perhatikan dah 2 hari hilang. So aku pun hantar tiket tanye kat Nuffie.

Tak lama lepas tu, aku dapat mesej dari mama anggun jelita. Tanye benda yang sama pasal isu atas tu. Wooo! Lega aku. Pasal apa. Aku ingatkan aku sorang je problem. Rupanya orang lain pun macam tu jugak. Bukanlah aku lega akaun mama turut problem, tapi dalam jangkaan aku sure sistem ni bermasalah. Bukan blog aku yang bermasalah. Hihihi..

Then, hari ketiga aku check balik. Yeah. Dah dikembalikan la. Star untuk skyscraper tu dah ada. Yey! Bila aku perhatikan betul-betul kan. Rasa macam tak percaya. Dapat full stars!!! First time aku dapat full stars tau. Sila cubit aku. Adakah aku sedang bermimpi. Inilah faktanya:

Dapat full stars skycraper Nuffnang


See, aku tak bermimpi kan. Buat rakan-rakan yang berkunjung di blog Yumida ni, aku ucapkan berbanyak terima kasih. Juga atas kesudian korang klik iklan di sini jugak. Tanpa korang siapalah aku. Love u olls!

Maksud star tu:
The stars indicate your blog's Click Rating. We are giving out bonus earnings for blogs that achieve a CTR (Click-through ratio) of 0.2% or higher. This figure is based on average advertising industry standards.


Kalau korang tertengok paparan video AMBI PUR ni di sidebar blog
Bahagian kanan paling atas di widget (Nuffnang Ads)
Jemput la klik satu kali…sedekah :)

TERIMA KASIH

47 comments

wah,tahniah akak! full star tu! semoga terus sukses! :D

akak pun ade problem yang sama..lepas tu jarang iklan muncul lately nie.kalau muncul pun sekejap jer..tak macam dulu..
akak pun nak tnye nuffnang jugak la.

Assalamualaikum yangg, alhamdullilah. murah rezeki kamu. bestnya banyak star! heeee

mama tak pulih lagi yumida.... sedihnyaaaaaaa.............

ramai yang face problem yang sama ni kak, ika pun huhu
tahniah ya! support dari readers and bloggers lain sentiasa di belakang akk :)

seronoknya dapat full star gitu! Tahniah Yumida

eh? xpasan plak MG nye star ada brape..
ok nk p tgk jap..
dear yumida, u mmg ohsem! haha :)
MG bg 5bntg lg :)

bagus la cik yumida kucinghitam dri gliterati terus jd non gliterati sentap huhu

skyscraper tu payah sikit la nk dapat full star...
kalo large rectangle dgn leader board senang je....

http://abgdude.com/blog/2013/10/09/makanminum-nasi-kukus-ayam-goreng-berempah

Wah..
Shark ada ilang jugak.
Tp 2 bntang jr dpt lpas ada blik
Yg lain sblum ni 3 dh naik 4.

Saya perasan dah 2 3 hari jugak lah ta klua iklan tuu. Btw, Thanks Yumida ;)

Deabak la sis :). Berkat iklan yg sis letak kt sidebar maka dapat menjadi tarikan pengunjung ke sini. Tahniah dear :)

Apa fungsi fullstar tuh awak??

sy pn prsan jga hritu ada hilang =) tp mmg yakin yg sistem nuff ada prob..terbaik la kak..sy xfull pn lg bintang tu..tp smua 4 la..hrap naik la 5 =)

akak pun sama skyscraper pun tak der jugak minggu lepas ada bila nak buat entry yang ini langsung tak missing in action ...nak kena tanya nuffnang nie...

mmg semua org problem msa tu..sy blum check lagi ok ke tak...

wah gila hebat 5 bintang! terbaik!!!

kenapa skycrapper saya tak muncul2 lagi bintang nya, saya dah submit tiket kat nuff tapi diorg kata tu takpe, bkn mslh, sbb tak affect earning punya..

wahhh...fulll tu....
daebakk..!

Wah.. alhamdulillah.. Tahniah. Semoga terus sukses ye :)

Mieya punya star still hilang. Until now, tak ada perubahan langsung

yumida benda bintang ini saya tengok kat bawah sekli saya punya bintang large rectangle , penu bintang..

leadeboard pula cuma satu je bintang tak bernyala..

sykscrape tu pula 2 mnyala bintang,,

TAPI KALAU TENGOK KAT DALM BOREG SERVEY TU PULA LAIN JADINYA..

Leadeboard -ada 2 bintang menyala
Laege rec -ada 3 bintang

aykscrape -langsung tak ada kt situ.. pelik

kmk semua bintang full tapi tiba2 jak kinek tok nuff padah kmk sik engkah iklan.. kmk nangga rancak jak iklan ya menari.. pelik2.. huhu

@siPenulisstar mewakili kekerapan org klik iklan
bila dpt star byk nuff kasi ganjaran bonus

@Nur A.Znuff menghadapi masalah dgn sistem mereka kot

@Mieya Atiera kebanyakan blogger menghadapi masalah mcm tu
myb sitem nuff prob skrg kot
yumida hari tu 2 hari je, ahad n isnin, skrg dh okey

@cahayarefer pada bhgn survey utk tengok bintang iklan di blog kita

@aisyapelik juak ho..
ya la mek rs nang sistem ya bermasalah

Akak dok tnggu jugak iklan tue yumida.. tapi tak kuar la.. but jgn risau bila dia appear jer akak terus klik okey.. =D

tahniah sis..

tahniah.. hehe
mai sini munirah nak cubit.. :D


EmoticonEmoticon