Gambar anak Wawa Zainal dan Aeril Zafrel

Selepas dikejutkan dengan berita perkahwinan Wawa Zainal dan Aeril Zafrel. Ramai yang ingin menatap wajah comel anak mereka. Berikut merupakan gambar milik anak Wawa Zainal dan Aeril Zafrel yang dihantar oleh Wawa Zainal menerusi akaun instagramnya.

Ahmad Fakharuddin Attar, anak aeril zafril
Comelnye Ahmad Fakharuddin Attar. Pipi gebu.

anak wawa zainal, anak aeril zafril
Jari cilik Ahmad Fakharuddin Attar

 Foto kredit to Abang Nara


Comelnye anak diorang ni. Yumida doakan dengan kehadiran Ahmad Fakharuddin Attar bakal menceriakan kehidupan mereka. 

Artikel berkaitan:

Doa dikurniakan Keluarga Bahagia

رَبَّنَا هَبْ لَنَا مِنْ أَزْوَاجِنَا وَذُرِّيَّاتِنَا قُرَّةَ أَعْيُنٍ وَاجْعَلْنَا لِلْمُتَّقِينَ إِمَامًا
Maksudnya : "Wahai Tuhan kami, berilah kami beroleh dari isteri-isteri dan zuriat keturunan kami: perkara-perkara yang menyukakan hati melihatnya, dan jadikanlah kami imam ikutan bagi orang-orang yang (mahu) bertaqwa"
(Al-Furqaan : 74)

16 comments

Comel kan.
Tapi nak tengok muka depan depan. Hehe.

Mmg tomey.
Ikut muka saper agaknya.

Comel..serius..cute je, rasa nakgigit pipi tu..huhu kan elok dah bagitahu hal sebenar :)

kmk nangga dari tepi mcm ngambik muka wawa jak anak sidak duak tok

comel budak nie..macam ibu dan bapanya..hehe

Regards,
-Strider-


EmoticonEmoticon