BBQ di Aidiladha

As salam buat rakan pembaca,

Memandangkan Aidiladha tahun ni, aku dan hb tak balik. Kita orang pun celebrate kat umah je sesimple mungkin. Kuantiti yang dimasak pun tak banyak. Al maklum la, tinggal berdua je, kat kuarters. Juga jauh dari perkampungan.

Inilah aktiviti kami hari Selasa yang lepas. BBQ!
  
BBQ di Aidiladha, bbq dengan grill pan, pan grill

See, sedapnye ayam tu dipanggang menggunakan grill pan.

Harga grill pan ni RM249.00. Baru je beli bulan lepas. Nak tahu mengenai spesifikasi grill pan ni? Terjah SINI.


Hari Jumaat hari yang mulia. Jemput sedekah tabung Nuffnang sekitar blog ni. Tengkiu u olls. Moga sentiasa dirahmati olehNya.

39 comments

Assalam n morning dear sis (^_^). Ya Allah...telio tengok ayam grill sis tu. Ni belum bekpes lagi ni hehe.

Done klik ambi pur sis & SFCF. Yang mana masuk dulu hehe semoga rezeki yumida bertambah dan diberkati (^_^)

mun klik2 kat sini :)
sedapnyeeee..

Poskan kat akak skit yumi...lapar nie

sedapnya ayam bbq tu hihih..
kita done klik tabung yumida ambi pur ;)

Bess tengok tajuk entry ni "BBQ di Aidiladha". Saya dah lama terpikir kenapa la daging2 korban tu tak di buat menu2 yg lagi bess cam steak BBQ ke cam omputih2 tu. Skali2 bleh gak tukar selera. Raya korban kali ni pon dah bnyk sgt makan nasi daging & daging rebus cicah air asam. Bukan nak kata masakan kita x sedap... cuma skali skala nak gak tukar selera.

yumida lame x nk grill ayam gune tuh?tb isi nuffnang ;)

mcm best..yg ni guna gas ke elektrik

berkenan betul dengan prill pan tu..

lapar pulak pagi2 macam ni lepas tengok entri yumida ni..

bestnya...

sya menabung disini yer

waa..best eh..singgah isik tabung nuff ambi pur=)

Pagi2 dah di jamu pandangan dgn ayam panggang...meleleh di buatnyeee.

semoga murah rezeki...dah klik semua iklan...^_^

sedapnyaaaa... tetiba rasa nak membakar juga untuk lunch nie... ^_^

dah menabung juga dekat iklan2 sis ^_^

aik berdiet lagi ker orang di sana..di sini belum sedia membakar kena tunggu minggu dopan alahai..peram dafing ar jawabnya kita ni uh..uh.uh..

jaga-jaga hok dapor berasap tu..

woaaaa bestnya ada tu :)
nad isi sini ^^

salam jumaat.. senang masak guna grill pan macam ni kan.. isi 3 tabung yumida.. :D

wah..memang nampak sedap..
di aidil adha pulak, ima lain kerja..haha
Coklat handmade

sedapnyaaaaaa.... hehe saya klik iklan yumida ye.. :)

Nampak sedap di mata mesti sedap di rasa. Hehe

adehhh
asyik post makanan je tau..dah la org x lunch lg ni.haha

dah buat amal jariah kat Yumida.klick2 :)

kmk org hari ya pun berBBQ juak.. bapa jemput cikgu2 kat sekolah nya yg sik balit ke kmpung.. riuh juak lah.. :)

sama la kita aktiviti panggang memanggang nie.. >_<

sy mau itu jugak..sy mau grill pan itu..pliss
*klik2 tabung..nnt dah byk bli grill pan byk2 buat GA leh? :p

Wah.. laparlah tengok ayam tu hehee.. Done sumbang klik2 lg c ni :)

yummy....done klik..isi tabung....hihi

sedapnyaa..!
lama tak bbq mcm ni.. :)

kat sana xde korban lembu ke yumida?

sedapppnyeee...saya mang suka sangat makan daging...masak apa pon mesti terliurrr

jemput ke blog saya..
http://notashalimar.blogspot.com/2014/01/steamboat-grill-pan-murah.html


EmoticonEmoticon