Iman Tersingkir Minggu Ketiga AF 2013

As salam buat rakan pembaca,

Konsert minggu ketiga Akademi Fantasia 2013 (AF 2013) yang berlangsung semalam (29 September 2013), mengumumkan Iman bintang AF 2013 ketiga yang tersingkir.

Iman mendendangkan lagu dari Hafiz iaitu Noktah Cinta. Walau bagaimanapun persembahannya mendapat undian terendah lantas disingkirkan di konsert AF 2013 minggu ketiga ini. 
Iman Tersingkir Minggu Ketiga AF 2013, noktah terakhir buat iman af 2013, iman af 2013 tersingkir, iman af 2013, konsert minggu ketiga af 2013, iman af 2013 noktah cinta

Menerusi komen para juri, pemilihan lagu yang dibawakan oleh Iman amat sesuai dengan dirinya. Cuma nyanyiannya kelihatan mendatar dan auranya sebagai seorang bintang kurang menyerlah.

Dengan penyingkiran Iman, kini tinggal 9 bintang AF 2013 bakal meneruskan perjuangan bagi mencari siapakah bakal menjadi juara program realiti yang diberi nafas baru ini.

Jangan lupa u olls.. Saksikan siaran AF 2013 secara langsung setiap Ahad jam 9 malam di Astro Ria (104) dan Astro Maya HD (135) yang dihoskan oleh selebriti terkenal Zizan Razak.

Siapa yang telah tersingkir di minggu pertama dan kedua?

16 comments

sora adik alif aziz tu xsedap pun leh gak org undi lg eeee

xada rezeki lor.. hii
tag u dear http://hunyieda.blogspot.com/2013/09/segmen-gambar-saya-di-illustration.html

mmg patut pon kuar... suara minggu lepas kuar suara ayam... hahaha

amira @ nabila yang patut keluar,,ke laut sangat..done klik nuffnang

hehe xbest la..suara xbest lnsung..muke hurm not bad lee

Wah, makin banyak yang tersingkir nampaknya.

x kenal.. sbb AF deqla x layan la syg...hihihi...

Ai x tgk lg konset ketiga ni cuma dah tahu Iman kluar :)

xfaham cmne nabila dan amira masih terselamat... konpius!

dh 3 minggu laki nie...
awal plak dia kuar,
shark target mamat ni dpt final.
hehe.

eh, dah tukar hari ahad owh?

sik sabar mok nunggu entri tentang komen konsert ya dari ktk.. hehe

Tak berkesempatan nk tengok lah.. thanks sharing info ye :)


EmoticonEmoticon