CPUV Nuffnang: McDonald's 2014

As salam buat rakan pembaca,

Alhamdulillah, Jumaat lepas pihak Nuffnang berbesar hati memberikan CPUV. Selepas sekian lama CPUV menyepi, now diberi tawaran beriklan kempen CPUV. Syukur sesangat..
  
CPUV Nuffnang: McDonald's 2014
Kempen CPUV kali ni datangnya dari McDonald's 2014

McDonald's 2014, burger
Info lanjut layari: https://www.facebook.com/My.McDonalds

Nampak sedap kan? Nampak menyelerakan..kan kannn? Ada diskaun tau burger ni. Nak tahu..Nanti klik bila iklan burger ni keluar erk..

Hope lepas ni makin meriah pemberian CPUV. Juga tawaran menarik yang lain dari Nuffnang. U olls ada dapat tak CPUV ni? Ada kan? Cer check…

Artikel menarik berkaitan Nuffnang:

16 comments

Tahniah Yumida..saya dah lama tak dapat CPUV

tahniah la.... sy ni blom muncul2 lagi untuk tahun baru ni..... ape pun tah niah yumida...

Alhamdulillah rezeki... Akk takde apa2 cpuc lagi dah....

Assalammualaikum..yumida,

tahniah dapat cpuv tahun nie. Moga yumida sukses selalu berblog.. tahniah k.

mselim3

Congrats dear, kita pon dpt cpuv yg sama :)

tahniah..tp bila dtg churp2 jer ada..huhu

Wahh, bestnye sis.........;-)

tahniahh. kmk belom dapat gik CPUV tahun tok. nok pelik2 ya adalah. hehe

Chaca Monsterr

tahniah yumida. nanti deqla klik2 k..

Best nyaaa.. zara blom cek akaun nuffnang lagi.. huhu

Bestnyeee yumida..I pun baru blajar2 nuffnang ni..blog pun xla rakin update hihi..nway tqvm for the info..dpt byk tips! jemputla tu my blog ye =)


EmoticonEmoticon