Semak penyertaan anda: Segmen Jom Beramah Mesra

As salam buat rakan pembaca,

Segmen Jom Beramah Mesra masih berlangsung dan akan tamat pada 21/02/2014 iaitu hari Jumaat esok. Menjemput rakan blogger sekalian untuk memeriahkan segmen ni :)

Senarai peserta telah dikemas kini di bahagian MISTER LINKY. Di minta peserta menyemak penyertaan masing-masing. Andai penyertaan korang tidak tersenarai. Sila masukkan semula url entry penyertaan korang di Mister Linky. Jika penyertaan korang tersenarai sebanyak 2 kali. Sila laporkan di kotak komen di bawah. Thanks :)

Tempoh untuk menyemak url entry penyertaan dan penghantaran semula entry anda sehingga 22 Februari 2014, hari Sabtu ini.

Buat semua peserta, terima kasih kerana sudi menyertai segmen yang Yumida anjurkan. Juga pada pihak penaja yang sudi menaja hadiah bagi segmen Yumida kali ni. Nak tahu hadiahnya???

HADIAH:
Tafsir pimpinan Ar Rahman kepada pengertian Al Quran, jam tangan untuk 2 pemenang, dress dan fridge magnet untuk 2 pemenang.

Sambil bersegmen, sambil menambah rakan maya. Menjalinkan ukhuwah sesama rakan blogger. Jom jom jom…join sekarang. Besok tamat tau.....

17 comments

dah ada no no 15... cuma belum sempat jengok rakan seperjuangan
akan ambil masa itu... tq

ok check...ada dah...hehehe..hadiah yang menarik..

Assalamualaikum, heee rasanya dah check haritu. nombor 118... hehee semoga murah rezeki baby ku ~~~

Good luck kepada semua yang menyertainya...

Regards,
-Strider-

This comment has been removed by the author.

JM NO 36 , SPECIAL GOOD 4ALL

Assalamualaikum dik...dah cek...no9...

semoga berjaya buat semua.. :)


EmoticonEmoticon