Gambar Anugerah Meletop Era 2014

Anugerah Meletop Era 2014 telah diadakan malam tadi, 8 Februari 2014. Meriah! Majlis gilang-gemilang berbling-bling! Mempertandingkan 14 kategori Anugerah Meletop Era 2014. Nak tahu tak siapa pemenangnya?


Haaa..ada yang nak tengok gambar artis di malam Anugerah Meletop Era 2014? Meh sama-sama kita saksikan.
Anugerah Meletop Era 2014, custom

Anugerah Meletop Era 2014

Pewit! Pengantin baru pun ada. Fizo Omar dan isterinya Mawar, Che Ta dan Zain Saidin. Semua cantik-cantik, segak bergaya!

15 comments

Assalamualaikum dan salam singgah sini dik Yumida...suka tengok pasangan Fizo dan Mawar..nampak sweet jer mereka..Mawar macam malu2 jer bila di soal...hehe..

cuba tengok ni
http://madihahdaisy.blogspot.com/2014/02/neelofa-disamakan-dengan.html

hohoho..ade tgk..tu la malas nak tepek pic tu kat blog. kang neelofa popular dri yumida..hihi

wsalam kak. aah sama la. suka pasangan mcm tu. hihi..

Tahniah kepada yang menang..alhamdulillah..

Kalau luar luar negara beyonce...malaysia neelofa

Mcm tak kena je kbnyakan fesyen nih..Hoho

Paling meletop baju Neelofa! Hahaha

yang lelaki semua berpakaian sopan..

terlebih meletop tu yg rupa baju power ranger...kih kih

xde pic nealopah punn.. lagi meletop..hahhhhaa...


EmoticonEmoticon