Yey! Dapat duit seringgit!

2 hari yang lepas, aku terjumpa duit syiling berdekatan pintu. Aku pun kutip. Then, tanya kat hb. Duit sape yang jatuh dekat pintu. Lepas tu hb cakap, duit dia. Masa dia nak keluarkan wallet, syiling 10 sen terjatuh. Time tu, dia ada cari tapi tak jumpa.


Yumida pun kasi kat hb. Lepas tu dibuatnya main pusing-pusing syiling tu. Macam budak kecik! Lepas tu suruh Yumida teka, kepala or bunga. Memandangkan time tu aku busy online, aku pun jawab acuh tak acuh. Lepas tu aku tanya, kalau dapat teka betul ada hadiah tak? Hb cakap…ada..hadiahnya duit seringgit. Haaa…baru ada semangat sikit orang nak main teka-teka ni. Aku pun pilih kepala.

Then, guess what. Betul la tekaan aku. Yey! Dapatlah hadiah duit seringgit! Yey…

rm1.00

22 comments

hahaha...semangat mok dapat duit seringgit..hahaha

wah, terer juga meneka walaupun acuh tak acuh...hehehe ^_^

he he he... kebahagiaan suami isteri... Alhamdulillah...

Assalamualaikum dan salam singgah pagi dik Yumida...rezeki awal pagi tu dik...

hehehe bergurau itu penguat kasih sayang :D. Kalau dapat duit kaler ungu lagi melompat tinggi sampai ke bumbung hehehe :D

Rezeki kan.. lps nie mtk up sikit nilai dia.. hehehe

1 ringgit, 2 ringgit, 3 ringgit, 4 ringgit *stail M Daud Kilau :D

bestnyer..bleh main hari2.. haha

Dalam maknanya tu...Dalam game tapi ada makna tersirat yang seorang isteri perlu fahami...
(kemaslah rumah...ye)

haha..happy dpt seringgit..boleh blnje syira aiskrimmm

walaupun seringgit..best woooo ^_^

hahahah.. singgit pun duit jugak kan...

wah..untung laa dapat duit seringgit..hehehe

Regards,
-Strider-

Heee....sweet je yumida dgn hubby.. :)

Apa yang penting kerjasama...

hahaha..sweet sungguh laa Yumida ngan hb..msti srnk mcm kanak2 bila dpt duit..hehehe..

Wahh.. hepi ny dia.. cm kanak2 ribena.. =D


EmoticonEmoticon