Hadiah notepad Fresh Fruits & envelope comel

Alhamdulillah, rezeki lagi. Menerima bungkusan dari Pos Laju. Bila ditengok. Taraaaa! Comelnye! Dapat hadiah notepad Fresh Fruits dan envelope comel.

memopad
 Notepad Fresh Fruits

Bahagian dalam notepad Fresh Fruits

Envelope comel

Makasih bebanyak buat blogger Yaya Sani untuk hadiah ni. Comel! Boleh salin resepi kat situ then lekat kat peti ais. Kasi semangat nak refer bila memasak. Yang envelope tu kan, teringat masa sekolah menengah. Time cinta monyet dulu. Selalu dapat envelope bunga-bunga cinta. Hohoho… Paling parah bila ada yang letak bedak dalam surat. Sekali bukak, habis kotor kain biru sekolah. Nasib baik wangi, berbaloi kain biru dikotorkan dengan bedak. Hehehe…

26 comments

hahaha.. comel laa zaman dlu2 kan.. tringt pasal surt myurat ni siap letak bedak laa.. pfume spray laa.. haha.. comel. tahniah sis.. dapat hadiah notepad comel ni. ^^

ooh yaaa lupa pula nak mention sekali tdd.. zara dtg ni bawa hadiah kecik.. jom sis lawat zar skejap kat sini.. ^^

Jumaat terakhir ntuk bulan February.. free topup rm5 for today.. congrats ! ^^

http://mr-mrshafiezy.blogspot.com/2014/02/tahniah.html

ehehe comelnya teringat zaman masa bljr dulu my mr.f selalu bagi kad comel2 nak mengayat la tu :D

Assalamualaikum dan salam singgah Jumaat dik Yumida...tahniah akak ucapkan sebab dapat notedpad dan sampul surat yang begitu comel...comel sangat-sangat...hehe..

comel..tahniah sis :)

jom join nie pulak :)
http://kisahsinenot22.blogspot.com/2014/02/1-topup-giveaway-contest.html


Alhamdulillah rezeki, congrats yer Yumida, akak tumpang happy untuk Yumida...

hehe teringat notepad colour-colour macam ya.. selalu pake tulis surat cinta kecik-kecik dolok. hehe

Seronoknya dapat kiriman hadiah macam ni.

Tahniah Yumida.. mmg bertuah.. :)

Assalamualaikum yanggg, comelnya hadiah tu ~~~

comel.. boleh la conteng2 nanti...

Hehehe..zaman cinta monyet dulu2 memang macam tuh, antar surat letak bedak ngn sampul bunga2..zaman sekarang dah canggih, mana ada macam tu dah..


EmoticonEmoticon