Pemenang Mimbar Pencetus Ummah

Sape ada tengok Mimbar Akhir Pencetus Ummah semalam? Alhamdulillah…pemenang Pencetus Ummah telah pun diumumkan semalam. Hebat-hebat persembahan mereka. Finalist Mimbar Akhir Pencetus Ummah membarisi PU Hafiz, PU Rahmat, PU Shahul dan PU Yeop.

Pemenang Mimbar Pencetus Ummah 2013 bagi musim pertama ialah PU Hafiz! Tahniah diucapkan.

Pemenang Mimbar Pencetus Ummah
Gambar PU Hafiz menerima trofi, wang bernilai RM50,00 dan pakej percutian Halal ke China. Sumber: Page Pencetus Ummah

Jom kita lihat senarai pemenang mengikut turutan. Pemenang Mimbar Pencetus Ummah 2013 ialah:
Juara Mimbar Pencetus Ummah
PU Hafiz
Wang tunai bernilai RM50,000 dan sebuah kereta
Naib juara Mimbar Pencetus Ummah
PU Shahul
Wang tunai sebanyak RM30,000
Tempat ke-3 & ke-4 Mimbar Pencetus Ummah
PU Yeop & PU Rahmat
Wang saguhati sebanyak RM10,000 setiap seorang

Buat semua pemenang, tahniah diucapkan. Program terbaik di antara semua program realiti di Astro. Pengisian yang bermanfaat dan berilmu. Jom kita tengok ucapan tahniah dari pembaca facebook buat PU Hafiz atas kejayaannya bergelar juara.

Pemenang Mimbar Pencetus Ummah

25 comments

semalam lupa nak tengok..keletihan sangat. boleh tengok ulangan aje lah. tahniah hafiz.anak muda yg hebat

Semalam x sempat nak tengok...letih sangat sebab tengah period

rancangan-rancangan macam ni lagi bagus dari drama-drama mengarut tu kengkadang

Tahniah kpd semua pemenang.. mudah2an program spt ini akan selalu diadakan...
2x ikea sini.. :D

tahniah pemenang. tak pernah tgk PU ni. tpi dengar cerita macam best :) klik ikea

Assalamualaikum dan salam Jumaat dik Yumida...semua adalah pemenang...tahniah kepada semua...

Assalamualaikum dan salam Jumaat dik Yumida...semua adalah pemenang...tahniah kepada semua...

tahniah buat hafiz..
dh mmg target dia mnang.
kputusan agak mngejutkan buat shahur dan yeop.
shark sangka yeop akan dapat tempat kedua.
manakala shahur tmpat keempat.
rezeki mereka :)

rancangan terbaik dari astro oasis....

tak tengok sebab kat rumah takde astro.

nanti nak tengok ulangan la..semalam buzy dgn blog..hewhew :P

alhamdulillah menyentuh hati semalam.huhu

tahniah sapa yg menang ya.. :)

Assalamualaikum Yumida

Tahniah kepada semua

tahniah kepada pu hafiz...cik akak suka tengok penyampaian dia semalam :)

Tahniah buat PU Hafiz. Penyampaian yg hebat dari PU Hafiz semlam. Tak lupa juga PU lain-lain juga.

Salam Jumaat....

tahniah kp pemenang

masing2 ada kelebihan kan.. semua bagus..

semua bagus, ada kelebihan masing2..

mendapat sambutan cerita ni..best..tahniah pu hafiz

peminat setia rancangan inì.. Banyak buka hati yg keras :)


EmoticonEmoticon