Handphone kami sama! Sehati sejiwa tau!

Jiwang tak tajuk atas tu?? Hahaha.. Nak story kat u olls, citarasa kami sama. Iye…100% sama! Tersebut la al-kisah…

Mula-mula hb beli handphone model Samsung Galaxy S4 I9505. Time tu, aku baru menerima Cheque Nuffnang…baru sampai. Tak tahu nak buat apa dengan duit tu. Pada awalnya aku ingat nak saving untuk holiday kami nanti ke Jakarta, Bandung dan Hatyai. Pikir balik…alaaaa lagi jauh la. Bulan Mac ni nanti. Cancel!

Then, aku gurau dengan hb. “Nak beli handphone jugak la”. Hb pun cakap, “Beli la”. Actually, aku terkezut dengar respon dia. Before ni dia asyik membebel pasal aku sering tukar handphone. Last beli handphone hari tu bulan April 2013. Dengar reaksi dia..aku pun excited. Ditambah lagi iklan kat tv makin menggoda, Samsung S4…

Memandangkan nilai Cheque Nuffnang aku tu berjumlah RM5++. Of course la tak cukup untuk beli S4 kan. Aku pun cakap, “Alaaa tak cukup la nak beli. Ermm…”. Then hb pun cakap, “Takpe, nanti abang tambah yang selebihnya”. Wooooo! Macam nak melompat-lompat aku dengar jawapan tu. Dalam hati aku cakap..yes!! yes!!!


Aku pun pilih handphone sama model dengan dia, kaler sama, casing handphone pun sama!

spesifikasi Samsung Galaxy S4 I9505, harga Samsung Galaxy S4 I9505
HARGA: RM1700.00 each
Bila tengok handphone kami sebijik sama kan..selalu je aku sakat dia. “Lai lai lai…buy 1 free 1”.

casing handphone
See, casing handphone pun sama gak. Yang ni kami beli berasingan dari kedai handphone. Harga casing ni RM12.00 each.

31 comments

SEHATI SEJIWA . CAYALAH :) HEHE . NAK JUGAKKK

eheeeee :D
sama dengan ika dengan tunang juga...phone sama.... :))

waaaa...handphone baruuuuuuuu

manyaknyaa dpt duit dr nuffnangg. syok2. hehe

caya ler yumida....sweet couple...

Shedondon sherashi bershama la Yumida...hehehe...iklan churpchurp boleh klik ke..konfus kak ina...

rindok ati ada org nambah.. hehe

akak pun sama jugak fon.. 3310.. sms and kol je. hahaha.. takdelah gurau je.. untunglah nuffnang cepat je naik.. akak singgah klik nuff kat sini lah

Alhamdulillah..twin phone..twin heart..hehe..sweet..

untung lah hubby caringgg !! :D

alololo sweet betul hehehe,,,s4 tu hehe...
best2!

wahhh
pucuk di cita ulam mendatang lah ye :)
tggu lagi dah ada org nk sponsor..untung badannn :)

amboiii ... x tertukar ke nanti? hihi

ececeh.. comeynye.. hikhik :)

Assalamualaikum yangg, alhamdullilah. bestnya dapat beli phone sama .. hehe nice dear :)

Bestnya..kite pn teringin jugakk.....

http://thestoryofayna.blogspot.com

casing pun warna sama..sehati sejiwa..macam mana nanti yumida nak bezakan phone ye..

Cewah cewah. Sehati sejiwa sungguh. Akk ngan hubby guna ifon ngan samsung. Sehati sejiwa gak.

cam tula kan.. bahagia jer ngk yumida ngn hubby..


EmoticonEmoticon