WW: Topi gergasi

24 comments

Lenguh tengkok lepas 10 saat pakai. hehe

boleh salah urat kat leher dibuatnya tu topi besar yang amat!

sah satgi ade mslh tengkuk hehehe..

wow besarnya... confirm tak panas... tapi mcm berat kot... kalo jalan confirm kene nak mengelak macam nak motong kete... hikhikhik... kesitu den pikirnya..

tak nampak muka tuannya.. besar betul topi tu..

hahahahhaa..nmpk ke x jln tu? aduyaii mcm2..

tok baru best! nyaman..
terlindung dari cahaya uv.. kononnya tek. haha

fuyooo..macam mana dia mampu pakai topi besar sampai macam tu??

Regards,
-Strider-

Assalam
Jika berkebun , seorang sahaja cukuplah yang memakai topi :)

macam nak patah je tengkuk.. huhu..

Fuhyooo.. Tak lenguh ke agak-agaknya pakai topi besar camtu?

boleh menggantikan payung lah hahaha

Besaunyerr topi dia hehehe.....

Besar topi dari tuannyerr ...Agak2 kalau tiupo ananginapa jd la yerr ..

Boleh beli satu untuk musim panas sekarang nie..


EmoticonEmoticon