WW: Cara buat orang tak lupakan kita

33 comments

Ahahahhaah betul. T_T
bila berhutang mesti tak lupa punya lah hahahah

Hahahaha.. btul2... lucu pulak

Assalamualaikum dan salam singgah pagi dik...kelakar kan...akak lau ada orang berhutang ama akak...rasa malu pulak nak tagih...hehe...

hahaha..sangat betul...kompem tak lupa

Tapi selalunya peminjam buat2 lupa...hehe

ahahahaha macam tu pun boleh ekkkk, tapi ada juga yang buat2 tak ingat...hohoho

ika klik3 ikea 2x n churps...

Heheh...sindir rupanya..tapi kan selalu kalau orang berhutang suka buat2 lupa..he he...klik2 iklan IKEA :)

Betul juga tu..tapi ada juga buat-buat lupa bila dia berhutang..

hehehhe..boleh jugak nih..

mmg org x ingat dan xnk jumpa kita t.. huhuhu :)

suke buat2 lupe..peminjam oh peminjam

tapi kadang2 peminjam buat lupa...tu yang masak tu....

Ya ke. ada yang buat² lupa juga. Nak pinjam Yumida duit la. hahaha...

ZH Blogger

mendalam maksudnya.. hehe.. sendiri kena fikir..

hahahaa.. entri lawak jer ni yumida..sakan deqla gelak kat sini tau.. tp ada betulnya tu..

pedas tapi ada benarnya tu...hehehe

Regards,
-Strider-

Assalam
Cara yang berkesan itu :)

pandai kawan dia kutip hutang.
=)

Tak suka pe'el macam ni. Nanti dok teringat je. hutang3x

saya dah serik bagi pinjam kat org lepas ni kalau ada yg nak pinjam saya buat hitam putih


EmoticonEmoticon