Samsung Galaxy S3 Slim

Samsung kembali melancarkan telefon pintar terbarunya, Samsung Galaxy S3 Slim. Model terbaru ini, hadir dengan ukuran lebih nipis dibandingkan Galaxy S3.

Telefon yang mempunyai ukuran 8.7 milimeter, lebih nipis dibandingkan Galaxy S3 dengan ukuran sebesar 9.7 milimeter. Bukan hanya lebih nipis dari segi ukuran, spesifikasi Galaxy S3 Slim ini juga dikhabarkan lebih terkini.

Antaranya skrin TFT berukuran 4.52 inci dengan resolusi 960 x 540 piksel, sambungan 3G HSPA+, WiFi, Bluetooth, GPS, OS Android Jelly Bean 4.2 serta bateri berkapasiti 2100 mAh.
Sumber: Berita Harian

gambar Samsung Galaxy S3 Slim, spesifikasi Samsung Galaxy S3 Slim, harga Samsung Galaxy S3 Slim
Makin canggih! Makin nipis! Tapi belum tahu lagi harganya. Coz belum lagi dipasarkan di Malaysia. Sape berminat dengan model Samsung Galaxy S3 Slim nanti usha-usha harganya kat internet.

Minat handphone Samsung??? Nah..baca yang ni…

10 comments

kelauran samsung memang cantik-cantik...tapi dah minat pada satu hp nie..harap boleh dapat huhuh

rajin betuil orang samsung berkerja,
ada sahaja model baru.

the price pun boleh menipiskan dompet kiter hehehe

Makin nipis makin canggih makin ringan..=D

Assalamualaikum dik Yumida...pihak samsung sentiasa mengeluarkan hp2 yang canggih2 dari segi rekabentuk dan perisiannya..teringin jugak memiliki Samsung Galaxy ni...hehe...

mesti harganya tak mampu milik :)

cun... kalo duit den bertingkek, mmg dah grab satu! hihi

Assalamualaiku. lagi nipis? perghh tak susah ke nak pegang nanti?

ini blh menipiskan lagi poket..hehehe..harga mesti sesuai dgn kecanggihan yang ada pada hp nih..


EmoticonEmoticon