1st Giveaway by Puan Husna

klik banner utk join

cadangan memperbaiki blog:
overall blog sis Husna ok, kemas, tersusun. macam ok je semuanya. ermm..kalau nak suruh bagi 1 cadangan..jap nak panaskan enjin otak jap. hihi...
cadangan: perbaiki dan teliti ejaan
kalau dilihat sahaja menerusi entri GA ni, ada beberapa kesalahan ejaan di kesan. dalam erti kata typo. malah saya sendiri pun pernah mengalami perkara yang sama. tak perasan. kengkadang nak cepat. especially bila update blog pakai tablet, memang takkan perasan masalah typo. bila dah publish baru perasan kesalahan ejaan. hope sis husna membuat penelitian ejaan, nasihat untuk diri saya sendiri jugak. hihi

SALAM PERKENALAN SIS HUSNA :)

tamat: 14/04/2014

11 comments

Dah join juga GA ni. Good luck sis (^^,)

hahahhaha itu mmg masalah sejak lahir tu typo teruk.. heheh thanks sbb join dear, n thanks juga utk cadangan ituu ngeehhh :)

Assalamualaikum yangg, semoga berjaya dan murah rezeki ya ~~~

lya pun selalu juga tertypo :)..gud luck dear

Assalamualaikum dik Yumida...selamat bersegmen dan semoga berjaya..


EmoticonEmoticon