Soya Yeo’s: Susu soya + Jagung

Air soya Yeo’s sememangnya menjadi pilihan. Menawarkan pelbagai perisa. Susu soya + jagung antara perisa yang sedap! Kalau letak dalam peti ais kan, kasi sejuk, then minum. Pergh!!! Terbaiklah!

Soya Yeo’s: Susu soya + Jagung, platform
 Susu soya + jagung keluaran Yeo’s

Soya Yeo’s: Susu soya + Jagung
Produk Yeo’s: air susu soya + jagung

Kalau bulan puasa kan, air soya sentiasa ada. Haih..teringat pulak di bulan puasa. Bertarawih, bertadarus, kuih-muih, bersedekah, bersahur..menggamit kenangan!

24 comments

tak pernah lagi rasa soya yeos jagung nie..nak kena try juga nie

Assalamualaikum...soya yeos mmg sedap...

Sedap soya jagung ni...rasa yg unik :)

Ada minum tapi jenama lain pun.. hee

pernah minum.. serius sedap sgt & dah jadi favret.. :)

Nat selalu beli soya + jagung since keluaran drinho ...
rasa lebih puas minum soya ... ^^

Pernah try nak minum soya tapi smpi skunk tekak xleh terima

Assalamualaikum dik Yumida..soya berperisa jagung ni belum penah lagi rasa...

Mesti soya campur jagung. Sebelum ini pure soya je

Tak pernah rasa lagi lah.. teringin nak mencubanya...

kurang minat yang campur jagung...tk en.husband akak suka la

i likee susu soyaa yeo. serius taktipu huuhu

Susu soya campor agar2 itamm tuuu
. Sodap!

soya campuq best. buh cendoi pun sedaq

x pernah lagi try soya+jagung ni...

Assalamualaikum yangg, dah pernah rasa. tapi tak kena dengan tekak ni. hehe rasa pelik sket~~~


EmoticonEmoticon