Sinopsis Misiku Kuza S2


Sinopsis Misiku Kuza S2 – Drama Astro Ria

Misiku Kuza S2 merupakan kesinambungan drama Misiku Kuza drama terdahulu. Menampilkan pelakon yang sama dan ada suntikan elemen suspens dalam drama siri ke-2 ini. Misiku Kuza S2 mengisahkan tentang suka duka kehidupan pelatih jururawat iaitu Khuzaimah atau Kuza (Erin). Kuza sangat meminati bidang kejururawatan semenjak kecil.

Di hospital, pelbagai kerenah pesakit yang Kuza temui. Walau bagaimanapun, sikap Kuza yang ceria dan berhati cekal membuatkan seorang pesakit iaitu Airiel (Hairul) jatuh hati terhadapnya.

Doktor Aaron (Arja Lee) ditugaskan di hospital yang sama dengan Kuza. Kerana mulutnya yang celupar, ramai kakitangan hospital yang kurang menyenangi Doktor Aaron. Malah lebih teruk lagi, Doktor Aaron mengambil kesempatan atas sikap Kuza yang begitu lurus bendul.
Siapa sangka seorang doktor yang kerap membuli Kuza mempunyai pertalian darah dengan Airel. Namun, walaupun mereka merupakan adik-beradik, mereka tidak sebulu. Pada awalnya, Kuza sendiri kurang menyukai sikap Doktor Aaron. Namun, lama-kelamaan mereka menjadi semakin akrab.

Doktor Aaron dan adiknya Airiel sama-sama jatuh cinta pada wanita yang sama. Ya, mereka menyintai Kuza. Pelbagai usaha direncana oleh Doktor Aaron dan Airiel dalam memenangi hati Kuza. Melihat adiknya sendiri begitu mencintai Kuza, Doktor Aaron bertambah serba salah. Perlukah dia mengundur diri atau terus membuktikan cinta hatinya? Siapakah yang bertuah bakal merajai hati Kuza? Tonton drama Misiku Kuza S2 di saluran Astro Ria.

Pelakon Misiku Kuza S2

Erin Malek
Arja Lee
 Hairul Azreen
Zulina Aziz
Sherry Abdullah

Gambar Misiku Kuza S2

Sinopsis Misiku Kuza S2 Drama Astro Ria 104, Gambar Misiku Kuza S2, Pelakon Misiku Kuza S2, Original Sound Track Misiku Kuza S2, Download OST Misiku Kuza S2

Saksikan Misiku Kuza S2
Jumlah episod Misiku Kuza S2: 13
Hari: Isnin
Jam: 10.00 malam
Saluran: Astro Ria 104

2 comments

Akak tak pernah tengok drama ni sebab pelakon perempuan nye tu..heheheh.kalau pelakon nya siti saleha kan best..heheh


EmoticonEmoticon