Sinopsis Bila Hati Berbicara

Sinopsis Novel Bila Hati Berbicara 

Bila Hati Berbicara mengisahkan Emir Qasya adalah seorang lelaki muda bergelar jutawan. Kisah hidupnya selalu diintai wartawan kerana dia dikenali sebagai salah seorang selebriti yang paling popular di Malaysia.

Emir Qasya amat mementingkan darjat dan keturunan dalam memilih calon isteri supaya setaraf dengan kedudukannya. Dalam masa yang sama, Emir Qasya berjumpa dengan seorang perempuan bernama Tania Katsura di dalam keadaan yang tidak terduga di kawasan rumah setinggan yang diberi nama Lembah Jingga.

Emir Qasya merasakan Tania Katsura seorang perempuan yang istimewa tetapi dia selalu menafikan hatinya jatuh cinta dengan Tania Katsura kerana dia merasakan yang Tania Katsura tidak memenuhi ciri-ciri perempuan yang layak menjadi isterinya. Tetapi akhirnya dia sendiri memerangkap Tania Katsura dalam perkahwinan terpaksa kerana cabaran Badri Fathul sahabatnya.

Sesuatu telah terjadi dalam perkahwinan mereka kerana fitnah dan dendam Taufik terhadap Tania Katsura. Tetapi kerana fitnah itu juga hubungan mereka yang retak kembali bertaut.

Gambar Novel Bila Hati Berbicara

Sinopsis Bila Hati Berbicara, Bila Hati Berbicara episod akhir, gambar drama tv3 Bila Hati Berbicara, pelakon Bila Hati Berbicara, Gambar novel Bila Hati Berbicara, Penulis novel Bila Hati Berbicara: Antasya Balqis

Inilah gambar novel Bila Hati Berbicara 
Penulis novel Bila Hati Berbicara: Antasya Balqis
Harga novel Bila Hati Berbicara: RM18.90
Jumlah halaman novel Bila Hati Berbicara: 496 muka surat
Suspens tak baca sinopsis Bila Hati Berbicara ni? Jutawan kahwin dengan wanita miskin. Kisah yang menarik! Jom dapatkan novel ni di pasaran.

Gambar Drama TV3 Bila Hati Berbicara

Sinopsis Bila Hati Berbicara, Bila Hati Berbicara episod akhir, gambar drama tv3 Bila Hati Berbicara, pelakon Bila Hati Berbicara, Gambar novel Bila Hati Berbicara, Penulis novel Bila Hati Berbicara: Antasya Balqis
Kredit foto Bila Hati Berbicara

Novel Bila Hati Berbicara ini akan diadaptasi ke dalam drama TV3. Tayangan drama ini akan disiarkan menerusi slot drama jam 7.00 malam. Bila Hati Berbicara drama terbaru yang akan menggantikan drama Maaf Jika Aku Tak Sempurna. Bermakna drama Maaf Jika Aku Tak Sempurna dah nak sampai ke penghujung iaitu episod akhir. Dikhabarkan drama Bila Hati Berbicara akan mula disiarkan pada 28 Oktober 2014. Wah, semakin meletop drama pukul 7 p.m ni.

Pelakon Bila Hati Berbicara
Syafiq Kyle
Atikah Suhaime
Idzham Ismail
 Lia Natalia

Saksikan drama Bila Hati Berbicara
Tarikh drama Bila Hati Berbicara mula disiarkan: 28/10/2014
Hari: Isnin – Khamis
Jam: 7.00 malam – 8.00 malam
Saluran: TV3

Giveaway Contest RM700 Jualan Hebat Lazada Malaysia 11/11 by Emas Putih
Menangi: Hadiah Bernilai RM700 Dengan Mudah! (KLIK)

6 comments

mACAM BEST JER CITER NI..BOLEH BELI NI

Assalamualaikum dan singgah sabtu dik Yumida...menarik jer cerita ni...

novel Bila Hati Berbicara diadaptasi ke dalam drama. excited nak tengok.

sinopsis Bila Hati Berbicara yang menarik memikat hati pembaca. khabarnya novel ni akan diadaptasi dalam bentuk drama pulak. drama Bila Hati Berbicara di tv3. mesti best!

mesti sinopsis Bila Hati Berbicara berjaya menggoda ktk nak. hihi. x sabar mok tgga drama Bila Hati Berbicara kat tv.


EmoticonEmoticon