Shawl Biru Bunga-Bunga Cinta

Alhamdulillah, rezeki berblog. Dapat hadiah shawl biru daripada blogger Irrayyan.com. Terima kasih mama Rayyan. Jom cuci mata nengok hadiah shawl yang aku dapat.

Shawl Biru Bunga-Bunga Cinta
Shawl Biru

Cantikkan? Tu yang aku kata shawl biru bunga-bunga cinta. Shawl yang dimeriahkan dengan pelbagai warna.

Pengalaman aku menggunakan shawl:
Actually, sepanjang hidup aku, aku tak pernah guna shawl. Pasalnya aku tak berapa reti nak lilit kemas shawl. Tudung yang aku sering pakai jenis awning, yang main masuk je tu. Tu la pesen tudung aku. Tapiii…adik aku, hebat giler menggayakan shawl. Kebanyakan tudung dia semua jenis shawl. Macam-macam kaler!

So, dapat shawl ni aku nak hadiahkan kat adik aku. Sure dia happy dan excited! Peminat shawl katakan. Buat mama Rayyan, thanks bebanyak tau untuk hadiah shawl ni. Moga mama Rayyan sekeluarga sentiasa dimurahkan rezeki.

Terima kasih daun keladi,
Moga mama Rayyan sentiasa diberkati.

11 comments

Wahh...tahniah dik Yumida....cantik Shawl bunga-bunga cinta tu dik...

cantiknya..sama lah tak pandai gak nak lilit2 shawl..haha

cantik kak! bagi kat sally jela :P

npe akk x try pki..mesti nmpk lbh muda.hihih

sangat syok bila dimatching dengan baju/blause kosong ^_^


EmoticonEmoticon