Roommate rancangan tv kegemaran selepas Running Man

Siapa pernah tengok Roommate? Channel One HD 393. Setiap minggu, aku menanti-nantikan Roommate disiarkan. Kisah kehidupan selebriti popular Korea yang hidup sebumbung dalam 1 rumah yang sama.

Rancangan tv kegemaran: Roommate, Running Man, law in the jungle, temptation, maaf jika aku tak sempurna, maya Kristal, nama ahli Roommate, selebriti Roommate

Selebriti dalam program realiti tv Roommate:
Soo Hyun – pelakon wanita popular
Lee Dong Wook – pelakon lelaki ensem, macho, cool, pelakon terkenal
Park Bom – penyanyi, ahli kumpulan 2NE1
Chan Yeol – penyanyi, ahli kumpulan Exo
Nana – penyanyi, ahli kumpulan After School
Sora – model
Gayeon – atlet
Kang Jun – penyanyi, ahli kumpulan 5urprise, pelakon
Min Woo – pelakon
Se Ho – pelawak, pengacara
Sorang lagi yang diorang panggil mak, lupa lak nama dia (Sung Woo) *Thanks Eiqa atas infonya – penyanyi, pelakon muzikal

Rancangan tv kegemaran: Roommate, Running Man, law in the jungle, temptation, maaf jika aku tak sempurna, maya Kristal, nama ahli Roommate, selebriti Roommate

Masing-masing dengan kerenah tersendiri. Bagi aku, Roommate ni sangat menghiburkan. Selebriti pun cantik-cantik, kacak, kelakar. Dulu aku minat sangat Running Man. Tapi lepas adanya Roommate, Roommate program tv kesukaanku nombor 1 buat masa sekarang.

Selain, Roommate dan Running Man, aku minat gak tengok Law In The Jungle. Yang dihoskan oleh Byung Man. Eh..apasal semua program tv Korea ni. Kebetulan pulak, dah alang-alang 1 channel yang sama. Hihi..

Drama TV3 pun best-best. Drama Kristal Maya, Maaf Jika Aku Tak Sempurna. Semua pelakon hebat-hebat dalam melakonkan watak drama Maaf Jika Aku Tak Sempurna. Cuma ada 1 watak je yang tak menjadi. Watak Datin Maziah (Amy Mastura), mak si Melina. Lakonan yang teramat kekok aku tengok. Kurang menusuk kalbu.

Drama Temptation pun best gak. Cantik-cantik pelakonnya. Banyak drama dan program tv yang best-best. Untuk memastikan aku follow program tv yang aku suka, nasib baik ada PVR kat rumah. Boleh record drama/program tv yang aku suka bila-bila masa! Even di tengah malam, awal dini hari. Anytime! Thanks Astro PVR! 

9 comments

yang mama tu, shin woo. mama shin. hee. pasni dah season tu. mama shin, so hyun, lg sape tah, dah tak de. ganti orang baru lak. heee.

http://hati-qaseh.blogspot.com/2014/09/tips-muka-berseri-di-hari-bahagia.html

Sally takde la minat sangat tapi okay gak la...layan kalau tetiba dah ada :)

Assalamualaikum dan singgah pagi dik Yumida...bestnya tapi Diana tak ada langgan channel ni....sedihnya tak dapat tengok....

Salam dik yumida ..lama kak intan x bw hihi...wah minat citer korea ya..nnt akak tgk ada x channel n kat astro di umh akak..skrg akak d kl umh mil..xda astro:(

dah musim ni pun kat rumah tu Yumida...dengan atok & nenek Amir pon dah pandai layan sekarang...^_^

Hehe..PC tengok ulangan je runningman kat tv 2..jauh pulak ketinggalannya ni..

Dulu tak pernah pn nak buka channel 393 ni tp pas terminat dgn running man, semua cite korea saya tgk..heheh

Aduh ktk plh kmk terbekenan mok tgk juak ;D hee. Kaktok google ;D

kak nah pun ikut tengok channel 393 ni..citer die best2 semuanya..=)


EmoticonEmoticon