Dapat Ganjaran 8Share RM100 Sertai Merdeka Video Contest

Ada di antara rakan blogger yang turut sertai Merdeka Video Contest? Contest ni merupakan anjuran pihak Celcom Escape. Hadiah yang ditawarkan tersangatlah lumayan! Tapi tu bukan penyebab aku terjebak dalam contest ni. Tapi ayat power bawah ni bikin hatiku berombak dengan kencangnya!

Dapat Ganjaran 8Share RM100 Sertai Merdeka Video Contest, earning 8share, cara share iklan 8share dengan betul, tawaran iklan 8share

Join The Merdeka Video Contest!
We are rewarding RM100 credit to your 8Share account for every valid submission!
Yes, you read it right. It’s RM100!
But wait, only the FIRST 100 submissions will be given the reward, so ACT FAST!

Peluang tu! So, nak jadi di antara 100 orang ahli 8Share yang terawal submit penyertaan, terus aku buat cepat-cepat! Pada awalnya, agak buntu jugak nak siapkan video merdeka ni. Bukan mudah, kalau ada bahan, mudah nak siapkan. Tapi bahannya takdok! Hanya mengharapkan imaginasiku ligat berputar memerah idea. Guess what? Video yang aku submit dijadikan inspirasi oleh pihak 8Share! Disiarkan menerusi tips dan idea menghasilkan Merdeka Video Contest. Rujuk: Idea Merdeka Video Contestku Jadi Inspirasi - Disiar Pihak 8Share. Happy lettew!

Dapat Ganjaran 8Share RM100 Sertai Merdeka Video Contest, earning 8share, cara share iklan 8share dengan betul, tawaran iklan 8share


19 September 2014, amount RM100 dimasukkan ke dalam akaun 8Shareku. Horrey! RM100 tuuu! Nak harapkan earning iklan 8Share, lambat nak tunggu penuh. Pesanan buat 8Share user semua, sharelah iklan dengan cara yang betul seperti mana tertera dalam syarat dinyatakan 8Share. Biar lambat penuh, asal caranya tidak menyalahi peraturan 8Share. Selamat menjana income melalui 8Share! Moga kita dimurahkan rezeki dan diberi keberkatan dalam rezeki yang kita nikmati. 

14 comments

Assalammulaikum.. yumida,

mselim3 takder 8share lah... kesian kan... hehehe tak berapa faham sangat dengan 8share nie...

mselim3

tahniah..akak dah lama tak buat 8share ni

Tahniah sis yumida. Nik baru je cashout rm50. Hahaha.. tak sabar-sabar hari tu.

Tahniah yumida.. macam mana ya 8 share nih.. akak tag Yumida kat GA nih..

http://izzeyda.blogspot.com/2014/09/first-giveaway-giveaway-contest.html

wah.. tahniah Yumida.. teman pun ada rasa nak join ahri tu.. tapi maleh.. kekekeke..

Tahniah.. lamak x buka 8share..

Wah.. tahniah sis.. rezeki :D
Alhamdulillah..

Alhamdulillah rezeki tu Yumida ............Tahniah dear

tahniah.

bukan senang tu nak dapat.


EmoticonEmoticon