Kepuasan selepas bermain badminton

Lama dah tak berolah raga. Badan pun rasa sengal-sengal. Petang semalam, aku ajak hb main badminton depan rumah. Dia pun terus on.

Kepuasan selepas bermain badminton, senaman, joging, aktiviti mengeluarkan peluh

Suatu kepuasan bagi aku bila berjaya mengeluarkan peluh dengan banyaknya. Before ni, badan asyik rasa lemau. Lemak beranak-pinak. Hb suggest suruh bersenam, jogging. Yeah..akhirnya misi nak bersenam tercapai semalam.

Main badminton tak lama, sekitar 10 minit je. Lepas tu aku buat larian 5 pusingan depan rumah. Mencurah-curah peluh u olls. Bak air hujan. 

10 comments

yeahh...kena amal sll bru ad result +ve hehee

Jangan buat skali rest berhari2.. buat slalu baru nampak hasilnya.. huhuhu lamanya tak main badminton.. dulu tiap2 minggu main..

kena amalkan tu.. baru badan lebih tak mudah letih :)

lama sangat dah tak main badminton nie

Wahh...senaman pagi ker dik Yumida...akak ni jarang2 sempat nak bersenam kalau waktu pagi...lebih2 lagi badminton jarang sangat main....hehe

BAIK UNTUK KESIHATAN...

http://jmbelog.blogspot.com/2014/01/live-chat-radio-tv.html

tahinah..doakan akak pun rajin macam Yumi..

Lama pulak rasanya tak main badminton bila baca entri ni.. best lah.. :)


EmoticonEmoticon