Akaun 8Share Deactivated Jika Tidak Log In 3 Bulan

Akaun 8Share Automatik Deactivated Jika Tidak Log In Dalam Tempoh 3 Bulan

Dapat email dari pihak 8Share, katanya jika kita tidak log in dalam tempoh 3 bulan, akaun 8Share kita automatik deactivated. Dalam erti kata lain, akaun 8Share dalam mode tidak diaktifkan.

Sebelum ni tempoh untuk deactivated akaun 8Share ialah 6 bulan. Tapi ada sistem baru, so pihak 8Share menetapkan dalam tempoh 3 bulan jika tiada daftar masuk/ log in, automatik akaun 8Share kita deactivated.

8ShareAkaun 8Share Automatik Deactivated Jika Tidak Log In Dalam Tempoh 3 Bulan, peraturan dan larangan 8Share, Cara Betul Share Iklan 8Share, jana pendapatan dengan 8Share, cara daftar akaun 8Share, kesan melanggar peraturan 8Share

Pesanan pihak 8Share:
As you know, an 8Share account will be automatically deactivated when the user have not logged into their account for more than 6 months consecutively. Once the account is deactivated, the wallet will be reset to 0, and this had implemented since January, 2013. After a year of observation, the duration of 6 months will be changed to 3 months starting this Friday, 26th September 2014. If you have not logged into your account for more than 3 months, you will be receiving a notification to alert you before the deactivation.

See, bila akaun 8Share dah deactivated, wang dalam akaun tu akan direset menjadi RM0. Even sebelum tu ada baki RM5 ker, RM10 ker, bila dah direset, hilanglah earning menjadi RM0.00. Huhu..sure sedih. So, make sure kita log in sesekala dalam akaun 8Share kita bagi mengelakkan akaun deactivated.

Dapat Ganjaran 8Share RM100 Sertai Merdeka Video Contest, earning 8share, cara share iklan 8share dengan betul, tawaran iklan 8share, 8ShareAkaun 8Share Automatik Deactivated Jika Tidak Log In Dalam Tempoh 3 Bulan, peraturan dan larangan 8Share, Cara Betul Share Iklan 8Share, jana pendapatan dengan 8Share, cara daftar akaun 8Share, kesan melanggar peraturan 8Share

Mode ceria: Baru je cashout 8share beberapa minggu lepas. Horrey! Dapat reward dari 8Share sebanyak RM100 + RM?? earning hasil aktiviti share iklan 8Share. Alhamdulillah..

Berminat nak jana duit melalui 8Share? Klik: Daftar 8Share dengan PERCUMA! Daftar / create akaun 8Share cukup mudah! Selepas anda memiliki akaun 8Share, anda sudah boleh menjana pendapatan dan share iklan ke laman sosial seperti di blog, Facebook, Twitter, Google+ dan sebagainya. Mungkin anda akan meraih keuntungan puluhan atau ratusan ringgit dalam masa singkat!

Oh ya, dalam membuat aktiviti share iklan 8Share, patuhi peraturan dan larangan yang ditetapkan oleh 8Share. Ketahui: Cara Betul Share Iklan 8Share. Kita tidak mahu seperti situasi ini: 
Permainan Klik2 Iklan 8Share Yang Menganiaya Banyak Pihak! Selamat menjana pendapatan dengan berhemah bersama 8Share.

7 comments

Macam nak join tapi still tak paham, hehe

dah dapat email tadi dari 8share..

Macam best juga tapi akak memang tak reti...hehe

Info yang bagus ni Yumida ..Untuk ingatan buat pemilik 8Share semua..

Salam singgah... ^_^ 8Share ni blog juga ka?


EmoticonEmoticon