Jom berselfie untuk menang hadiah RM3,000!

Wah, mudah je nak menang. Ambik gambar, share gambar di laman sosial dan kita berpeluang menang hadiah RM3,000! Peluang…peluang! Dapat hadiah RM3k, banyak tuuuu!

Hadiah Berselfie:
3 pemenang akan mendapat hadiah RM3,000
30 pemenang akan mendapat hadiah RM100

Sertai sekarang!

‘Nak berselfie perlu wajah yang cantik je’. Siapa kata dengan wajah yang cantik orang tu bakal menang 100%. Aku membantah sehabis-habisnya. Macam aku join Contest Pixy hari tu, seluruh Malaysia join. Banyak wajah selfie yang cantik-cantik. Aku yang cantiknya hanya kategori ‘biasa’ je boleh menang tempat ke-2. Sebabnya, pemilihan pemenang berdasarkan selfie kreatif.

Jom berselfie untuk menang hadiah RM3,000!

Sama kes jugak dengan peraduan selfie yang terbaru ni. Apa kata anda try. Tak try kita tak tahu. Mana tahu…rezeki berpeluang menang hadiah RM3,000 dan RM100. Berbaloi-baloi! All the best ye… Meh join bersama!

14 comments

hehe sy x reti nk selfie...

kurang mahir nak berselfie..hahaah

Kan org cantik skrg ni dh byk so agak bosan klo nk pilih cantik ja so kena lreatif org ckp beauty with brain haha jgn mare

Assalamualaikum dan singgah rabu dik Yumida....kalau kita kreatif dan suka berselfie...bolehlah join...mana tau rezeki kita ada kan dik Yumida....

Singgah sini...tak pandai nk berselfie.

huhu...x pandai pulak nak berselfie..

Apa lagi kalau muka cantik cam akka ni..mesti dapat no 1 agaknya..

(muntah )

Huhuhu tak pandai berselfie.. slalu jadi tak brapa elok..


EmoticonEmoticon