Senarai Lagu Bintang AF 2013 Minggu Ketiga

As salam buat rakan pembaca,

Ahad ni, 29 September 2013 bintang Akademi Fantasia (AF 2013) bakal membuat persembahannya untuk konsert ketiga. Saksikan persembahan bintang AF 2013 ni di kaca tv korang jam 9 malam di saluran Astro Ceria 104 dan Maya HD 135.

Berikut merupakan senarai lagu yang akan disampaikan oleh bintang AF 2013 bagi konsert minggu ketiga.

Faizul AF 2013 - Gerimis Mengundang (Slam)
Irmisa AF 2013 - Sebelah Jiwaku (JaclynVictor)
Amira AF 2013 - Getaran Jiwa (P. Ramlee)
Azhael AF 2013 - Khayalan (Ruffedge)
Aisyah AF 2013 - Tunggu Sekejap (P. Ramlee)
Nabila AF 2013 - Berlari (Tomok)
Indah AF 2013 - Pelitaku (Zureda)
Suhada AF 2013 - Belaian Jiwa (Innuendo)
Iman AF 2013 - Noktah Cinta (Hafiz)
Nona AF 2013 - Srikandi Cintaku (Bloodshed)

Senarai Lagu Bintang AF 2013 Minggu Ketiga, peserta af 2013, lagu minggu ke-3 af 2013

Sure ramai yang tak sabar nak tengok kan. Sekarang hanya tinggal 10 sahaja bintang yang bakal berentap. Siapa yang telah tersingkir di minggu pertama dan kedua?

Ingin mengetahui komen juri untuk konsert AF pertama dan kedua? Jom terjah!

14 comments

Wahhh.. dah minggu ketiga yer? Cepatnya.. hehe... Eh, Yus datang sambil menabung ya! ekeke.. x sempat yus nk buat entry baru la! huhu..

tak sempat nk layan lg AF musim bru ni

boleh tahan lagu-lagunya ni..

nak lagu enjet2 semut ada x hehehe

Kata konsert minggu ni buat hari Ahad malam lak ye..

mun xpernah tgk lagi Af kali ni..

ehh...dah 2 orng tersingkir? nampak cam aisyah dah ada fan sendiri je...

tak tengok sebab takde astro.. tengok siaran ulangan aje la kalau ada.. hehe.. isi 3 tabung yumida.. :D

lagu semuanyer best2 jer minggu faizal tahir nie.


EmoticonEmoticon