Birthday Giveaway by Cik Hawa

KLIK BANNER UTK JOIN

As salam buat rakan pembaca,

Dengan berbesar hati aku ingin menyeru rakan blogger sekalian untuk menjoinkan diri untuk giveaway ni. Giveaway gempak! Tak lain tak bukan GA dari Cik Hawa Syazana kita.

Birthday Giveaway by Cik Hawa

Tajuk pun sangat menarik hati. Membuatkan diri ini tak sabar untuk menjoinkan diri. Meh kita terjah syarat penyertaan GA ni:


Syarat yang mudah dan simple! Meh la join. Hadiah dia banyak tau! Nak tahu?

 

Beznye kalau dapat salah satu hadiah di atas. See, note RM50 tuuuuu! Korang tak bling-bling ker tengok? Beznye kalau dapat.

Buat Cik Hawa Syazana, Yumida nak ucapkan selamat menyambut ulang tahun kelahiran yang ke tettttttt katanye. Alhamdulillah, Allah telah memberikan kesempatan buat diri kita dengan bertambahnya angka usia kita. Yumida berharap agar segala impian Cik Hawa bakal tertunai suatu hari nanti. Dipermudahkan segala urusan harian. Dipertemukan jodoh dengan insan terbaik. Juga bakal menjadi seorang blogger yang dikenali ramai, bukan sahaja di Malaysia malah di Indonesia, Singapura, Brunei Darussalam juga di serata dunia.

Yumida dah sediakan beberapa pic gif tau..khas buat Cik Hawa Syazana seorang. Meh kita cuci mata.



Cupcake so yummeh!


Bunga-bunga love menghiasi hari special Cik Hawa


Kereta merah pon! pon! Jangan merempit ye Cik Hawa




Lollipop berpusing! Sure ramai yang takut nak makan lollipop nih..haha..




Special cake bersama gown gojes lagi anggun menawan


Basikal comel bersama belon diterbangkan angin




Yeah, yang terakhir yang teristimewa khas dari kucing-kucing comelku. Terimalah cupcake kucing kesayangan!

Doa Untukmu Gegirl Sweet Cik Hawa Syazana

Dengan nama Allah Yg Maha Pengasih dan Penyayang..

Ya Allah sesungguhnya hambaMu ini memohon dengan penuh pengharapan kepadaMu Ya Allah ..sempena ulangtahun kelahiran sahabatku...Hawa Syazana. Kau panjangkanlah umurnya dan kurniakan kepadanya kehidupan yang lebih bahagia dan berjaya dari tahun-tahun yang sudah. Kurniakanlah kepadanya rezeki yang murah, banyak, berkat dan diredhai olehMu. Ya Allah...Kau bukakanlah kepadanya pintu kebajikan, pintu berkat, pintu nikmat, pintu rezeki, pintu kesihatan, pintu keselamatan, pintu syurga dan segala pintu kebaikan di dunia dan akhirat.

Ya Allah..

Ku panjatkan kesyukuran padaMu..kerana masih lagi memberi nafas buat sahabatku..
Hawa Syazana. Menginjak angka usia ke satu tahun lagi...Alhamdulillah. Sempena di hari kelahirannya ini, aku memohon kepadaMu..kurniakanlah kesihatan yang baik padanya,  terangi hatinya dengan nur pancaran iman. Tetapkanlah hatinya, perluaskanlah rezekinya, dekatkanlah hatinya kepada kebaikan, jauhkanlah hatinya pada kejahatan, tunaikanlah hajatnya baik hajat dalam agama, dunia dan akhirat.

Ya Muhaimin..

HambaMu ini mengakhiri dengan permintaan semoga Kau kurniakan segala kebahagiaan, kejayaan, kekayaan dan keindahan kepada sahabatku ini Hawa Syazana. Kau Jadikan dia hamba yang beriman, bertaqwa, beramal soleh dan bersabar atas segala perintahMu dan ketetapanMu. Jadikanlah dia sebaik-baik wanita iaitu muslimah sejati.


Amin Ya Rabbal A’lamin.

TAG:

TAMAT: 3 OKTOBER 2013

8 comments

salam... tahniah ya yumida.... menang cash rm50. nanti berikan butiran di fanpage kak mia tau....

kreatifnya.. :) bestnya klw thu buat gmbar gerak2 mcm tu.. tahniah.. :)

memang kreatif... hihi, comel...

mmg betul2 kreatif la sis
tahniah sebab menang :)

p/s:
buat gambar gerak2 tu guna apa ea?

waaaaaaaaa.. memang patut menang!!!


EmoticonEmoticon